Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowe narzędzie dla marketingowców w celu większej kontroli nad kampaniami online

Artykuł | 18 grudnia 2015 |
189
Na rynek wchodzi narzędzie The AdWatch – rozwiązanie umożliwiające marketerom jasny wgląd i kontrolę nad wynikami wszystkich kampanii online z dostępem w czasie rzeczywistym.

Na rynek wchodzi narzędzie The AdWatch – rozwiązanie umożliwiające marketerom jasny wgląd i kontrolę nad wynikami wszystkich kampanii online z dostępem w czasie rzeczywistym.

POLECAMY

Z biegiem lat w branży marketingu rozwinęła się świadomość narzędzi i technologii, co wpłynęło na rosnącą potrzebę stosowania narzędzi umożliwiających pełną kontrolę działań reklamowych w Internecie. Marketingowcy nie zdają się już tylko na końcowy raport agencji, ale chcą sami mieć dostęp do statystyk w celu analizowania i wyciągania wniosków co do strategii i komunikacji marketingowej.

Posiadając własny, niezależny od wydawcy czy domu mediowego system, który taguje i raportuje na bieżąco wyniki kampanii, ma się komfort bieżącej weryfikacji ich rezultatów. Dzięki temu możliwa jest kontrola działań, a także reagowanie i podejmowanie decyzji, np. o przeniesieniu budżetu na inne kanały, zwiększeniu go lub np. całkowitym zastopowaniu kampanii.

W USA i krajach zaawansowanych technologicznie każdy reklamodawca posiada własny system do hostowania i raportowania, z którego generowany jest kod 3rd party, który następnie przekazywany jest do wydawców. W Polsce jeszcze kilka lat temu o systemach raportowania dla reklamodawców mówiło się niewiele, głównie dlatego, że nie było wyboru poza polskim Gemiusem i amerykańskim...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy