Warszawa, 19 listopada 2018 r. - Każdego miesiąca Google łączy internautów na całym świecie z małymi i średnimi firmami ponad 9 miliardów razy, włączając w to ponad miliard połączeń telefonicznych i 3 miliardy bezpośrednich zapytań przesłanych do sklepów. Bezpłatna aplikacja Google Moja Firma pomaga lokalnym firmom wyróżniać się w Google na tle konkurencji i przyciągać nowych klientów. Dzięki niej właściciele firm mogą łatwiej nawiązać kontakty z klientami oraz aktualizować informacje o swoim biznesie w wyszukiwarce i na Mapach Google.
POLECAMY
Aplikacja Google Moja Firma:
- Łatwiejsze zarządzanie profilem firmy. Aplikacja umożliwia wprowadzanie zmian w profilu swojej firmy i obserwowanie ich w czasie rzeczywistym w Google (w wyszukiwarce i na Mapach). Można również przesyłać zdjęcia, utworzyć nową ofertę lub wydarzenie i dodać je bezpośrednio do profilu firmy w Google.
Firmy, które mają zweryfikowane informacje w Google Moja Firma (takie jak godziny otwarcia, strona adres i telefon), są dwa razy częściej uważane przez konsumentów za godne zaufania. Z kolei firmy, które umieszczają w opisach zdjęcia, uzyskują o 42% więcej zapytań o wskazówki dojazdu w Mapach Google i o 35% więcej kliknięć w witrynie niż firmy, które tego nie robią. - Informacje o klientach w jednym miejscu. Przedsiębiorcy mogą obserwować bezpośrednio na stronie głównej w aplikacji, jak i z jaką częstotliwością klienci wchodzą w interakcje z profilem firmy. Mogą również odpowiadać na opinie, a już wkrótce wymieniać SMS-y ze swoimi klientami i sprawdzać na karcie Klienci, kim są obserwatorzy profilu.
- Sprawdzanie statystyk ważnych dla przedsiębi...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!