Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowa samoobsługowa platforma dla e-commerce od Ve Interactive: przełom w odzyskiwaniu "porzuconych koszyków"

Artykuł | 8 marca 2017 |
196
Ve Interactive, jedna z największych na świecie firm specjalizujących się we wsparciu sprzedaży w sieci, udostępniła polskim klientom nowe rozwiązanie. Samoobsługowa platforma typu SaaS to uniwersalne, zaawansowane technologicznie, ale proste w obsłudze narzędzie do zwiększania zaangażowania klientów i liczby transakcji. Aplikację można pobrać bezpłatnie, wynagrodzenie Ve to prowizja od zwiększonych przychodów sklepu. Ve Interactive świadczy usługi dla ponad 10 tys. firm na świecie, w tym ponad 1 tys. na polskim rynku.

Ve Interactive, jedna z największych na świecie firm specjalizujących się we wsparciu sprzedaży w sieci, udostępniła polskim klientom nowe rozwiązanie. Samoobsługowa platforma typu SaaS to uniwersalne, zaawansowane technologicznie, ale proste w obsłudze narzędzie do zwiększania zaangażowania klientów i liczby transakcji. Aplikację można pobrać bezpłatnie, wynagrodzenie Ve to prowizja od zwiększonych przychodów sklepu. Ve Interactive świadczy usługi dla ponad 10 tys. firm na świecie, w tym ponad 1 tys. na polskim rynku.

POLECAMY

Platforma SaaS (ang. Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) integruje w jednej aplikacji szereg rozwiązań opartych na inteligentnej technologii zwiększającej konwersję w sprzedaży online. Uniwersalność usługi sprawia, że małe i średnie firmy działające online mogą w bardzo prosty sposób, poprzez jedną intuicyjną w obsłudze platformę, wdrożyć zaawansowane technologicznie rozwiązanie wspierające sprzedaż. Adam Szum, Dyrektor Operacyjny, Ve Interactive: Nasze dane pokazują, że aż 76 proc. transakcji porzucanych jest na etapie finalizacji, wielu użytkowników opuszcza witrynę e-sklepu nawet wcześniej. Platforma SaaS od Ve oferuje młodym i ambitnym markom technologię dostępną dotychczas dla klientów korporacyjnych, pozwalając im zarządzać kampaniami zwiększającym zaangażowanie na stronie oraz konwersję i tym samym umożliwiając ich szybszy rozwój. SaaS pozwala oszczędzić czas poświęcany na uruchomienie tradycyjnej kampanii i zarządzanie nią.

Rozwiązanie oferowane przez Ve jest oparte na analizie miliardów jednostek danych dziennie, dzięki temu wyświetlane wiadomości i komunikaty są precyzyjnie dopasowane do preferencji użytkownika. Grzegorz Samborski, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży, Ve Interactive: Nasze narzędzia już teraz pozwalają na zwiększenie współczynnika konwersji o średnio 25 proc. Tylko w zeszłym roku nasi klienci na polskim rynku dzięki współpracy z Ve pozyskali ponad 180 mln zł. Wdrożenie naszej technologii w postaci SaaS, a także zaoferowanie jej dostawcom platform e-commerce, pomoże firmom różnej wi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy