Grupa mediowa Valkea, wydawca anglojęzycznego miesięcznika biznesowego Warsaw Business Journal Observer, przeprowadziła relaunch magazynu, zmieniając nazwę na Warsaw Business Journal i odświeżając identyfikację graficzną. Funkcję redaktora naczelnego objął dotychczasowy wydawca Morten Lindholm.
POLECAMY
Zmiany w magazynie podkreśla nowa szata graficzna, o przejrzystym układzie treści, bardziej eleganckiej okładce, stonowanym układzie zajawek i nowym logotypie, który nawiązuje do wydawanego w poprzednich latach tygodnika Warsaw Business Journal. Treści i materiały graficzne umieszczone są w nowoczesny i przejrzysty sposób. Zawartość obejmuje autorskie treści, opracowania i wywiady o tematyce biznesowej. Uzupełnia i rozszerza newsy publikowane na stronie internetowej www.wbj.pl.
Nowe wydanie pisma w największym stopniu skupione jest na sektorze nieruchomości, energii, zmian na rynku pracy, rozwoju technologii, social mediów oraz tematyce lifestyle’u. Eksperckie komentarze na łamach pisma prezentują liczni specjaliści z zakresu nieruchomości, prawa czy tzw. inteligentnych miast, czyli takich, które wykorzystują technologie informacyjno-komunikacyjne m.in. w celu zwiększenia interaktywności i wydajności infrastruktury miejskiej oraz do podniesienia świadomości mieszkańców.
„Polska jest doskonałym przykładem tzw. success story. N...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!