Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowa odsłona kampanii Sodexo

Artykuł | 19 września 2016 |
193
We wrześniu rusza jesienna kampania kategorii Lojalność i Motywacja Sodexo Benefits and Rewards Services. Tym razem poświęcona będzie trendom w budowaniu lojalności i wsparcia sprzedaży. Kampania potrwa do końca roku i obejmie reklamy w prasie branżowej, działania online oraz Public Relations.  
We wrześniu rusza jesienna kampania kategorii Lojalność i Motywacja Sodexo Benefits and Rewards Services. Tym razem poświęcona będzie trendom w budowaniu lojalności i wsparcia sprzedaży. Kampania potrwa do końca roku i obejmie reklamy w prasie branżowej, działania online oraz Public Relations.  

Każdej jesieni firmy intensyfikują swoje działania marketingowe, również te w zakresie budowania lojalności wśród swoich kontrahentów i partnerów biznesowych. Jak zrobić to skutecznie? Skąd czerpać inspiracje? Które narzędzia przyniosą najlepsze rezultaty? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź w najnowszej kampanii reklamowej Sodexo. Eksperci z wieloletnim doświadczeniem przygotowali materiały merytoryczne opisujące trendy w budowaniu lojalności oraz inspirujące case study. Przedsiębiorcy znajdą również praktyczne porady dotyczące efektywnych rozwiązań w zakresie niewykorzystanych budżetów marketingowych w ramach corocznej akcji Sodexo „Budget cleaning”. Działania promocyjne skupiają się na kształtowaniu świadomości przedsiębiorców w zakresie budowania lojalności bez względu na wielkość i skalę działalności danej firmy. 

W jesiennej odsłonie naszej kampanii chcemy pokazać, że budowanie lojalności jest potrzebne ta...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy