• Kampania reklamowa rozpocznie się w Polsce w kwietniu br.
POLECAMY
• Twórcy reklamy starają się zwrócić uwagę na więź, jaką Mazda tworzy między kierowcą a samochodem Nowa kampania Mazdy pod hasłem Drive Together przypomina o emocjach towarzyszących prowadzeniu samochodu w czasach, kiedy wiele innych marek marginalizuje rolę kierowcy.
Odwołując się do antropocentrycznego fundamentu marki, kampania koncentruje się na tym, jak jazda samochodem pobudza ludzkie zmysły. Dla opisania więzi istniejącej między samochodem a kierowcą Mazda używa japońskiego określenia Jinba Ittai, które pierwotnie odnosiło się do idealnej harmonii między konnym łucznikiem a jego wierzchowcem.
Tomasz Nagot, dyrektor marketingu Mazda Polska, tak komentuje nową reklamę: „Kiedy inne marki ograniczają udział kierowcy w prowadzeniu samochodu poprzez stosowanie zmian technologicznych, naszą rolą jest tworzenie samochodów, które pozwalają kierowcy poczuć bliskość z autem. Nasi projektanci i inżynierowie starają się opanować tę sztukę do perfekcji. Uważamy, że sprawna komunikacja między kierowcą i samochodem nie tylko zwiększa bezpieczeństwo jazdy, ale także powoduje, że dostarcza ona większej satysfakcji i prz...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!