Nowa edycja badania Meaningful Brands w Polsce

Aktualności
Wartość rynkowa marek Meaningful Brands jest wyższa o 206%
Wartość rynkowa marek Meaningful Brands jest wyższa o 206%

* Wg Meaningful Brands 2017 najbardziej cenionymi w Polsce markami są Nivea, Google i Rossman
* Globalnie w rankingu prowadzą Google, PayPal i WhatsApp 
* Nawet 74% marek mogłoby zniknąć z rynku bez poczucia straty ze strony konsumentów
* Marki o wysokim Meaningful Brands Index osiągają wyniki biznesowe lepsze o 206% 
* 60% contentu produkowanego przez marki nie trafia do odbiorców, badanie Meaningful Brands wskazuje na kluczowe w tej kwestii zmiany

Marki zajmujące wysoką pozycję w rankingu Meaningful Brands 2017 osiągają nawet o 206% lepsze wyniki finansowe. Jest to tylko jeden z kluczowych wniosków płynących z tegorocznej edycji Meaningful Brands, unikalnego, globalnego badania Havas Media Group, które łączy marki z jakością życia i dobrym samopoczuci...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy