Zmianie uległ zarówno logotyp jak i strona agencji. U ich podstaw leży nowy kurs przyjęty przez Novem – rozwój kompetencji agencji pozwalających wspierać marki strategicznie w obecności w digital. Performance marketing, z którym Novem kojarzone było przez lata, stanowi jeden z filarów działalności agencji. Obecnie najważniejszym obiektem pracy Novem jest wsparcie marek w efektywnym pozyskaniu uwagi digital customera. Oferowane przez Novem partnerstwo w tym zakresie oparte jest na trzech filarach – skutecznej strategii, efektywności – performance i analityce. Swoją ofertę agencja kieruje do marek poszukujących efektywnych dróg dotarcia do klientów i tworzenia z nimi długofalowych relacji.
POLECAMY
Ewolucja agencji została uwzględniona symbolicznie w logo, w którym wykorzystano charakterystyczną dla agencji czcionkę. Znak strzałki, towarzyszący Novem od 10 lat, pozostał w logo, nie tracąc swojej wartości merytorycznej i dynamiki. Prezentuje się obecnie w nowoczesnej formie, zbudowanej z trójkątów równobocznych, tworzących wielokolorową mozaikę. Geometryczne, uporządkowane formy symbolizują analityczny aspekt działalności...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!