Niepopularne insighty w kampanii?

Aktualności
Trwa właśnie kampania sieci klubów fitness Zdrofit pod hasłem „postaw ZDRO przed FIT” zrealizowana wspólnie z agencją Social Art. Zachęca ona do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą – w opozycji do ulegania presji efektów, wyglądu czy sylwetki.

Przekaz kampanii jest odwrotny od tych, które kojarzą się z branżą fitness. Na rynku dominują przecież hasła w stylu „pokonaj słabości” czy też „bądź lepszą wersją siebie”. Powielają one pewne wzorce – odwołują się do wyzwań i ambicji, wzmagają lu...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy