Niemal 60 proc. firm zautomatyzuje interakcje z klientami w ciągu następnych dwóch lat

Aktualności
Według Interactive Intelligence Group Inc., globalnego dostawcy oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, w bliskiej przyszłości wzrośnie stopień automatyzacji, a także integracji kanałów komunikacyjnych w branży contact center. Potwierdza to niedawna analiza strategiczna firmy Frost & Sullivan zatytułowana „Enterprise Priorities in Europe”, z której wynika, że do 2016 r. niemal 60 proc. firm zautomatyzuje interakcje z klientami, a około 50 proc. w pełni zintegruje kanały komunikacji.

Według Interactive Intelligence Group Inc., globalnego dostawcy oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, w bliskiej przyszłości wzrośnie stopień automatyzacji, a także integracji kanałów komunikacyjnych w branży contact center. Potwierdza to niedawna analiza strategiczna firmy Frost & Sullivan zatytułowana „Enterprise P...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy