Nestlé Polska SA. wybrało Bold Brand Commerce do obsługi marki NESCAFÉ Dolce Gusto

Aktualności
Wieloetapowy przetarg na obsługę sklepu internetowego www.dolce-gusto.pl wygrała firma Bold Brand Commerce, specjalizującą się w projektowaniu, wdrażaniu i obsłudze systemów e-commerce opartych o Magento. NESCAFÉ Dolce Gusto, należąca do firmy Nestlé, to globalna marka systemu na kawę w kapsułkach istniejąca na polskim rynku od 2008 roku. W bieżącym roku nastąpiła migracja sklepu internetowego dolce-gusto.pl na platformę Magento Enterprise. Dzięki tej zmianie umożliwione zostało lokalne zarządzanie stroną internetową. Powstała w związku z tym potrzeba znalezienia partnera, który będzie ekspertem w zakresie obsługi platformy i znajomości technologii Magento Enterprise oraz zrozumie strategię naszej marki – podkreśla Barbara Kamińska, Senior Product Manager NESCAFÉ Dolce Gusto. Bold będzie odpowiadał za rozwój i bieżącą obsługę platformy e-commerce dla marki NESCAFÉ Dolce Gusto. Poza supportem technicznym firma zapewni wsparcie w zakresie szeroko pojętej komunikacji marketingowej i projektowania User Experience.

Wieloetapowy przetarg na obsługę sklepu internetowego www.dolce-gusto.pl wygrała firma Bold Brand Commerce, specjalizującą się w projektowaniu, wdrażaniu i obsłudze systemów e-commerce opartych o Mage...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy