Dołącz do czytelników
Brak wyników

National Geographic Polska z dużymi wzrostami online

Artykuł | 15 stycznia 2016 |
176
W październiku National Geographic Polska uruchomił zupełnie nowy serwis internetowy. Od tego czasu znacząco wzrosła liczba wizyt, unikalnych użytkowników, a także odsłon.

W październiku National Geographic Polska uruchomił zupełnie nowy serwis internetowy. Od tego czasu znacząco wzrosła liczba wizyt, unikalnych użytkowników, a także odsłon.

POLECAMY

Czwarty kwartał 2015 roku był dla nas dużym wyzwaniem. Wraz ze startem nowej strony, zwiększyliśmy ilość podawanych treści, a także liczbę postów na naszych dwóch fanpage’ach. Dodatkowo zupełnie zmieniliśmy sposób komunikowania się z czytelnikami na Facebooku, postawiliśmy na nowe, bardziej internetowe formaty, ale również promocję papierowych wydań naszych magazynów. Dzięki temu udało nam się, w ostatnich trzech miesiącach, uzyskać bardzo dobre wyniki. W porównaniu z poprzednim rokiem są to wzrosty rzędu kilkuset procent - mówi Łukasz Głombicki, online manager National Geographic Polska.

Ruch z mediów społecznościowych to w tej chwili ok. 70 proc. całości, stale rośnie również ruch bezpośredni. Na Facebooku mamy w sumie – na dwóch FP – ponad 260 tysięcy fanów. W kolejnych miesiącach będziemy się skupiać na produkcjach wideo na FB i YT, oraz na wdrażaniu nowych projektów online.

Liczba wizyt wzrosła o 147,81% kwartał do kwartału i 282,16% rok do roku. To samo z unikalnymi użytkownikami, których przybyło o 102,17% kwartał do kwartału oraz 185,52% rok do roku, a także odsłonami serwisu 79,56%  kwartał do kwartału i 174,65% rok do roku. Przez ostatnie trzy miesiące serwis National Geographic Polska miał 2 672 071 wizyt, 1 512 763 unikalnych użytkowników oraz 8 968 163 odsłon.

4Q15                     3Q15                     4Q14

Wizyty:                                2 672 071             1 078 264             699 204

UU:                                        1 512 763             748 258                 529 834

Odsłony:                             8 968 163             4 994 446             3 265 299

 

Wizyty:                                +147,81% kwartał do kwartału, +282,16% rok do roku

UU:                                        +102,17% kwartał do kwartału, +185,52% rok do roku

Odsłony:                             +79,56%   kwartał do kwartału, +174,65% rok do roku

 

Ruch z social media:        +580,84% kwartał do kwartału, +2 677,56% rok do roku                    

 

Ruch direct:                       +133,73% kwartał do kwartału, +2451,29% rok do roku

 

Informacje dla mediów:

Paweł Dudko

PR Manager

National Geographic, National Geographic Traveler

T: (22) 360 38 78, 502 48 5432

M: pawel.dudko@burdamedia.pl

National Geographic - legenda wśród magazynów, z historią sięgającą ponad 125 lat. To pismo dla ludzi
o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących wybitną fotografię i dbających o ochronę środowiska. Na jego łamach można znaleźć artykuły o najnowszych odkryciach archeologicznych i paleontologicznych, niezwykłych kulturach, przyrodzie, historii, medycynie. Porusza także tematy społeczne i polityczne, opisuje konflikty,...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy