W październiku National Geographic Polska uruchomił zupełnie nowy serwis internetowy. Od tego czasu znacząco wzrosła liczba wizyt, unikalnych użytkowników, a także odsłon.
POLECAMY
Czwarty kwartał 2015 roku był dla nas dużym wyzwaniem. Wraz ze startem nowej strony, zwiększyliśmy ilość podawanych treści, a także liczbę postów na naszych dwóch fanpage’ach. Dodatkowo zupełnie zmieniliśmy sposób komunikowania się z czytelnikami na Facebooku, postawiliśmy na nowe, bardziej internetowe formaty, ale również promocję papierowych wydań naszych magazynów. Dzięki temu udało nam się, w ostatnich trzech miesiącach, uzyskać bardzo dobre wyniki. W porównaniu z poprzednim rokiem są to wzrosty rzędu kilkuset procent - mówi Łukasz Głombicki, online manager National Geographic Polska.
Ruch z mediów społecznościowych to w tej chwili ok. 70 proc. całości, stale rośnie również ruch bezpośredni. Na Facebooku mamy w sumie – na dwóch FP – ponad 260 tysięcy fanów. W kolejnych miesiącach będziemy się skupiać na produkcjach wideo na FB i YT, oraz na wdrażaniu nowych projektów online.
Liczba wizyt wzrosła o 147,81% kwartał do kwartału i 282,16% rok do roku. To samo z unikalnymi użytkownikami, których przybyło o 102,17% kwartał do kwartału oraz 185,52% rok do roku, a także odsłonami serwisu 79,56% kwartał do kwartału i 174,65% rok do roku. Przez ostatnie trzy miesiące serwis National Geographic Polska miał 2 672 071 wizyt, 1 512 763 unikalnych użytkowników oraz 8 968 163 odsłon.
4Q15 3Q15 4Q14
Wizyty: 2 672 071 1 078 264 699 204
UU: 1 512 763 748 258 529 834
Odsłony: 8 968 163 4 994 446 3 265 299
Wizyty: +147,81% kwartał do kwartału, +282,16% rok do roku
UU: +102,17% kwartał do kwartału, +185,52% rok do roku
Odsłony: +79,56% kwartał do kwartału, +174,65% rok do roku
Ruch z social media: +580,84% kwartał do kwartału, +2 677,56% rok do roku
Ruch direct: +133,73% kwartał do kwartału, +2451,29% rok do roku
Informacje dla mediów:
Paweł Dudko
PR Manager
National Geographic, National Geographic Traveler
T: (22) 360 38 78, 502 48 5432
National Geographic - legenda wśród magazynów, z historią sięgającą ponad 125 lat. To pismo dla ludzi
o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących wybitną fotografię i dbających o ochronę środowiska. Na jego łamach można znaleźć artykuły o najnowszych odkryciach archeologicznych i paleontologicznych, niezwykłych kulturach, przyrodzie, historii, medycynie. Porusza także tematy społeczne i polityczne, opisuje konflikty,...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!