Dołącz do czytelników
Brak wyników

Natalia Hatalska powołuje instytut badawczy: infuture hatalska foresight institute

Artykuł | 5 października 2016 |
206
Natalia Hatalska, jedna z najbardziej wpływowych i uznanych ekspertów w dziedzinie analizy, prognozowania i badania trendów uruchomiła instytut forecastingowy: infuture hatalska foresight institute. Jego głównym obszarem działalności ma być prognozowanie trendów, tworzenie scenariuszy przyszłości oraz – dzięki odpowiedzi na pytanie: co może się zdarzyć? – wspieranie marek, firm, instytucji w planowaniu strategicznym.

Natalia Hatalska, jedna z najbardziej wpływowych i uznanych ekspertów w dziedzinie analizy, prognozowania i badania trendów uruchomiła instytut forecastingowy: infuture hatalska foresight institute. Jego głównym obszarem działalności ma być prognozowanie trendów, tworzenie scenariuszy przyszłości oraz
– dzięki odpowiedzi na pytanie: co może się zdarzyć? – wspieranie marek, firm, instytucji w planowaniu strategicznym.

POLECAMY

„Uruchomienie instytutu zajmującego się badaniem przyszłości to dla mnie naturalna kolej rzeczy i sformalizowanie tego, czym zajmuję się od lat.” – mówi Natalia Hatalska, założycielka i CEO instytutu. – „Jako shadow consultant do dziś zrealizowałam co najmniej kilkadziesiąt projektów dotyczących przyszłości
i prognozowania trendów dla marek z właściwe każdej branży, m.in. farmaceutycznej, ubezpieczeniowej, finansowej, handlowej czy kosmetycznej. Żyjemy dziś w czasach, kiedy wiedza na temat przyszłości i jej scenariuszy jest niezbędna dla planowania strategicznego i podejmowania lepszych decyzji. I wiedza ta powinna być dystrybuowana szeroko, a nie być zarezerwowana wyłącznie dla wąskiego grona firm, zwłaszcza technologicznych, które tę przyszłość tworzą.”

Głównym obszarem aktywności instytutu ma być wspieranie firm, marek oraz instytucji poprzez wskazywanie najważniejszych trendów i kierunków rozwoju w danej kategorii rynkowej oraz tworzenie scenariuszy przyszłości. Trzy podstawowe filary działalności infuture hatalska foresight institute to:

forecasting – prognozowanie przyszłości, scenariusze przyszłości w określonych perspektywach czasowych
– najczęściej średnio- i długoterminowych,

inspiracje – analiza sygnałów zmian, najważniejsze trendy
w poszczególnych kategoriach rynkowych, realizacja podejścia innovation inspired by foresight,

doradztwo – wspiera...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy