Dołącz do czytelników
Brak wyników

NapoleonCat ułatwi marketerom zarządzanie Instagramem

Artykuł | 25 lutego 2016 |
198
Prowadzenie komercyjnego profilu na Instagramie nie jest najprostsze – platforma pozwala na publikację treści tylko z telefonu komórkowego. NapoleonCat – pierwsza polska platforma do zarządzania marką w social media – wprowadza funkcjonalności, ułatwiające moderację oraz prowadzenie skutecznego dialogu z użytkownikami.

Prowadzenie komercyjnego profilu na Instagramie nie jest najprostsze – platforma pozwala na publikację treści tylko z telefonu komórkowego. NapoleonCat – pierwsza polska platforma do zarządzania marką w social media – wprowadza funkcjonalności, ułatwiające moderację oraz prowadzenie skutecznego dialogu z użytkownikami.

POLECAMY

Jedna skrzynka dla kilku profili

Badania pokazały, że reklamy na Instagramie powodują znaczny wzrost współczynnika „ad to recall”. To jeden z powodów, dla których cieszy się on coraz większym zainteresowaniem wśród marketerów. Korzystanie z tej platformy nie jest jednak dla nich najwygodniejsze, szczególnie jeśli chodzi o moderowanie treści z poziomu aplikacji mobilnej. Moderacja jest możliwa jedynie z telefonu komórkowego, a nie desktopa, z którego większość z nas korzysta na co dzień w pracy.– mówi Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat.

Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, NapolonCat dodał do swojej platformy zintegrowaną skrzynkę odbiorczą dla wszystkich nowych treści z wielu profili i stron na Facebooku oraz Instagramie. Dzięki temu, kilku moderatorów w jednym miejscu ma dostęp do nowych komentarzy, postów i prywatnych wiadomości, co znacznie ułatwia ich pracę.

Prosty dialog z użytkownikiem - moduł „Engage”

Kolejną nowością, pozwalającą na prowadzenie skutecznego dialogu z użytkownikami Instagrama, angażowaniu ich i pozyskiwaniu nowych obserwujących, jest moduł „Engage”. Umożliwia on śledzenie na bieżąco treści publikowanych przez innych użytkowników, zawierających określone hashtagi lub oznaczonych w konkretnych lokalizacjach (np. w naszej restauracji czy sieci sklepów). Dzięki tej funkcjonalności można aktywnie komentować, dodawać polubienia tychże treści oraz autorów do profili przez nas obserwowanych.

Duży potencjał marketingowy

Instagram niewątpliwie będzie przykuwał w najbliższym czasie uwagę reklamodawców. Marketerzy z utęsknieniem wyczekują także momentu, w którym możliwe stanie się umieszczanie aktywnych linków w treści postów. To zwiększyłoby możliwości konwersji z działań organiczny...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy