Prowadzenie komercyjnego profilu na Instagramie nie jest najprostsze – platforma pozwala na publikację treści tylko z telefonu komórkowego. NapoleonCat – pierwsza polska platforma do zarządzania marką w social media – wprowadza funkcjonalności, ułatwiające moderację oraz prowadzenie skutecznego dialogu z użytkownikami.
POLECAMY
Jedna skrzynka dla kilku profili
Badania pokazały, że reklamy na Instagramie powodują znaczny wzrost współczynnika „ad to recall”. To jeden z powodów, dla których cieszy się on coraz większym zainteresowaniem wśród marketerów. Korzystanie z tej platformy nie jest jednak dla nich najwygodniejsze, szczególnie jeśli chodzi o moderowanie treści z poziomu aplikacji mobilnej. Moderacja jest możliwa jedynie z telefonu komórkowego, a nie desktopa, z którego większość z nas korzysta na co dzień w pracy.– mówi Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat.
Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, NapolonCat dodał do swojej platformy zintegrowaną skrzynkę odbiorczą dla wszystkich nowych treści z wielu profili i stron na Facebooku oraz Instagramie. Dzięki temu, kilku moderatorów w jednym miejscu ma dostęp do nowych komentarzy, postów i prywatnych wiadomości, co znacznie ułatwia ich pracę.
Prosty dialog z użytkownikiem - moduł „Engage”
Kolejną nowością, pozwalającą na prowadzenie skutecznego dialogu z użytkownikami Instagrama, angażowaniu ich i pozyskiwaniu nowych obserwujących, jest moduł „Engage”. Umożliwia on śledzenie na bieżąco treści publikowanych przez innych użytkowników, zawierających określone hashtagi lub oznaczonych w konkretnych lokalizacjach (np. w naszej restauracji czy sieci sklepów). Dzięki tej funkcjonalności można aktywnie komentować, dodawać polubienia tychże treści oraz autorów do profili przez nas obserwowanych.
Duży potencjał marketingowy
Instagram niewątpliwie będzie przykuwał w najbliższym czasie uwagę reklamodawców. Marketerzy z utęsknieniem wyczekują także momentu, w którym możliwe stanie się umieszczanie aktywnych linków w treści postów. To zwiększyłoby możliwości konwersji z działań organiczny...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!