Napisz do Olafssona! Unity Line korzysta z chatbota do usprawnienia obsługi klienta

Aktualności
Nawet najbardziej doświadczony podróżnik zawsze ma pytania do przewoźnika, z którego usług korzysta. Jak wygląda kwestia dostępności kabin? Czy na miejscu są jakieś atrakcje dla dzieci? Czy są dostępne promocje na przejazdy? Idąc tym tropem, jedna z największych firm przewozów promowych działających na Bałtyku, postawiła na chatbota, który nie tylko informuje klientów, ale buduje z nimi relacje.

- Branża transportowa jest bardzo konkurencyjna. W staraniach o klientów firmy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie ich do siebie. Dla nas liczy się profesjonalna obsługa klienta - zaznacza Maciej Grad, specjalista ds. marketingu Unity Line - Zdecydowaliśmy się na chatbota, bo to rozwiązanie, które oferuje klientom szybki spo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy