Dołącz do czytelników
Brak wyników

Największe podsumowanie działań polskich marek na YouTube w 2016 roku

Artykuł | 30 stycznia 2017 |
203
Po raz drugi MUSE przedstawia raport podsumowujący aktywność polskich marek na YouTube. W swoim zestawieniu sprawdza aktywność najlepszych firm w 2016 roku.

Po raz drugi MUSE przedstawia raport podsumowujący aktywność polskich marek na YouTube.
W swoim zestawieniu sprawdza aktywność najlepszych firm w 2016 roku.

POLECAMY

Polskie marki zaczynają dostrzegać potencjał YouTube. Od kilku lat nieprzerwanie najlepiej radzi sobie tam branża muzyczna. Step Records oraz ProstoTV to najlepsze polskie kanały marek na platformie YouTube. Przewaga nad pozostałymi firmami wynika głównie z charakteru publikowanych treści, które są wielokrotnie wyświetlane przez użytkowników serwisu. Na duże uznanie zasługują kanały prowadzone przez stacje telewizyjne: itvp, Disney Junior Polska czy tvnpl, które odnotowały bardzo duży wzrost statystyk.

Rok 2016 to kilka nowych strategii prowadzenia kanałów. Wiele z nich w bardzo dobry sposób wykorzystuje branded content. Najbardziej znanym przykładem są „Legendy Polskie” od Allegro, których seria zapewniła na kanale blisko 40 milionów wyświetleń. Od kilku lat MoreleTV, Castorama Polska i Domodi....

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy