Dołącz do czytelników
Brak wyników

Najpopularniejsze trendy wizualne na rynku stockowym 2014

Artykuł | 5 marca 2015 |
67
Na rynku zdjęć stockowych od kilku lat obserwuje się dynamiczne zmiany, a miniony rok, był pod tym względem przełomowy. Bank zdjęć Fotolia podsumowuje 2014 rok pod kątem najczęściej wyszukiwanych i kupowanych obrazów stockowych, ponieważ światowe trendy fotograficzne regularnie przenikają do branży stockowej.
Na rynku zdjęć stockowych od kilku lat obserwuje się dynamiczne zmiany, a miniony rok, był pod tym względem przełomowy. Bank zdjęć Fotolia podsumowuje 2014 rok pod kątem najczęściej wyszukiwanych i kupowanych obrazów stockowych, ponieważ światowe trendy fotograficzne regularnie przenikają do branży stockowej.
 
Pogląd, że stocki to po prostu platforma oferująca wysokiej jakości obrazy do celów komunikacji korporacyjnej czy idealnych dla potrzeb biznesu, odchodzi do lamusa. W ostatnich latach zdjęcia stockowe bardzo się zróżnicowały i rosną w siłę, a w sytuacji gdy firmy szukają oszczędności, coraz częściej zaczynają spoglądać w stronę zasobów banków zdjęć po różnorodne treści wizualne. Dostawcy bacznie śledzą mody pojawiające się w fotografii i ilustracji, gwarantując, że portfolio Fotolia jest bardziej zróżnicowane i estetycznie kreatywne, niż kiedykolwiek wcześniej.
 
Makrofotografia
 
Makrofotografia to prawdziwe objawienie wśród kluczowych trendów wizualnych 2014 roku. Najpopularniejsze zdjęcia z tym tagiem w serwisie Fotolia obejmują oczywiście rośliny, kwiaty i jedzenie. Fotografowie chcą pokazać jak najpełniej piękno i detale, co idealnie oddaje obiektyw do makrofotografii. Zbliżenie na szczegóły pozwala użytkownikom naprawdę zanurzyć się w wizualne odczucie fotografowanego obiektu. Szczególnie jeśli chodzi o jedzenie, makrofotografia pozwala pokazać i podkreślić strukturę, umożliwiając użytkownikowi wyobrażenie sobie perspektywy gryzienia i próbowania. Dodatkowo, piękno makrofotografii polega na możliwości uwydatnienia kolorów i szczegółów w sposób, który nie jest możliwy przy tradycyjnym fotografowaniu. Na przykład skrzydła owada lub jego oczy, które zwykle nie są wyraźnie widoczne dla ludzkiego oka, stają się zdetalizowane na zdjęciu wykonanym obiek...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy