- Bardzo nas cieszy rosnąca liczba zgłoszeń do konkursu od mniejszych agencji, które bez zbędnych kompleksów stają w szranki z największymi graczami na rynku. Od dłuższego czasu staramy się tak pokierować rozwojem konkursu, aby dominujące znaczenie miały dobry pomysł, strategia, efekt czy odwaga. Budżet nie powinien przesłaniać tych elementów. Widzimy, że powoli mniejsi gracze dostrzegają i podzielają naszą wizję - komentuje Robert Wielgo, CMO i członek zarządu IAB Polska.
POLECAMY
Presja efektywności i zwrotu z inwestycji zdominowała w ostatniej dekadzie myślenie o kampaniach online. Dopiero od niedawna szeroko dyskutowane są parametry jakościowe takie jak viewability czy brandsafety, a analizie danych towarzyszy refleksja czy w czasach sztucznej inteligencji mamy pewność, że stoi za nimi prawdziwy człowiek. Z drugiej strony nie sposób nie zauważyć, że poza potęgą Big Data, zaczęliśmy dostrzegać potęgę emocji. Od refleksji nad tym, czy 2018 będzie rokiem Internet of Emotions rozpocznie się tegoroczna...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!