Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

23 listopada 2017

Najlepsze kampanie marketingowe 2017 na IAB MIXXAwards& Conference

0 330
Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 30 listopada podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXXAwards. Co roku konferencja przyciąga uwagę agencji i marketerów, którzy śledzą rynkowe trendy i chcą poznać najlepsze kampanie roku. Eksperci branży prezentują tu konkretne projekty i konkretne rozwiązania.

- Bardzo nas cieszy rosnąca liczba zgłoszeń do konkursu od mniejszych agencji, które bez zbędnych kompleksów stają w szranki z największymi graczami na rynku. Od dłuższego czasu staramy się tak pokierować rozwojem konkursu, aby dominujące znaczenie miały dobry pomysł, strategia, efekt czy odwaga. Budżet nie powinien przesłaniać tych elementów. Widzimy, że powoli mniejsi gracze dostrzegają i podzielają naszą wizję - komentuje Robert Wielgo, CMO i członek zarządu IAB Polska.

POLECAMY

Presja efektywności i zwrotu z inwestycji zdominowała w ostatniej dekadzie myślenie o kampaniach online. Dopiero od niedawna szeroko dyskutowane są parametry jakościowe takie jak viewability czy brandsafety, a analizie danych towarzyszy refleksja czy w czasach sztucznej inteligencji mamy pewność, że stoi za nimi prawdziwy człowiek. Z drugiej strony nie sposób nie zauważyć, że poza potęgą Big Data, zaczęliśmy dostrzegać potęgę emocji. Od refleksji nad tym, czy 2018 będzie rokiem Internet of Emotions rozpocznie się tegoroczna konferencja IAB MIXX Conference, podczas której eksperci rynku i autorzy najciekawszych kampanii zaprezentują trendy w reklamie online. Większość z nich to te, które uzyskały nominacje do IAB MIXXAwards 2017.

Konkretne case’y

Wśród kilkunastu prezentowanych kampanii znajdą się case’y dotyczące wpływu działań digitalowych na wynik sprzedażowy nowych usług (przykład Orange Finanse), kampanii bazującej na synergii świata online i offline oraz mierzenia wpływu działań digital na sprzedaż tradycyjną(płytki Tubądzin).Podczas konferencji będą też omawianesekrety efektywnych działań content marketingowych i sposoby mierzenia ich (case Bridgestone Bezpieczna). Jako ciekawy przykład przełamywania schematów w komunikacji będzieprzedstawiana kampania Showmaxa, który zbudował świadomość wspomaganą konsumentów na poziomie 59% w zaledwie trzy miesiące dzięki działaniom promującym content i kino autorskie.Z kolei o tym, jak skutecznie mierzyć wpływ kampanii digital na zakupy w sklepach stacjonarnychopowiedzą twórcy kampanii dla sieci Żabka. Jak wykorzystać kreatywną technologię do wsparcia tradycyjnej sprzedaży? O tym mówi casestudy projektu NMD VR Tokyo Tour, który wspierał wejście do wybranych sklepów modelu adidas NMD.              

Przykładem mobile performance będzie z kolei kampania iTaxi, a działania wokół marki Samsung zilustrująkreację przy adaptacji, nadawania lokalnego kolorytu globalnej kampanii.Eksperci IAB MIXX Conference opowiedzą także o tym, jak chatbot w kampanii Desperadosa pokonał LandingPage i zmienił podejście do mechanizmów loterii.Prezentowanym przykładem możliwości wykorzystania nowoczesnej technologii(Machine Learning) do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych online będzie caseRainbow.Podczas konferencji będzie też przedstawiany przykład skutecznego storytellingui sposoby wykorzystania potencjału lokalnej społeczności do budowania wizerunku marki regionalnej (kampania Specjal).Eksperci opowiedzą również o tym, jak marka może dać influencerowi możliwość stworzenia maksymalnie autentycznego contentu, który byłby jednocześnie ekscytujący dla fanów i spójny z wartościami marki (Play).Jedno z wystąpień będzie poświęcone temu,jak budować widownię online dla marki i jak wzmacniać więź z konsumentami (case Studia Tymbark).

Prelegenci

W gronie prelegentów znajdą sięeksperci branży, przedstawiciele agencji i marketerów. Wśród nich: Marta Sułkiewicz, Chief Sales Officer w Gemius EMEA&APAC; Jakub Starzyk, Group AccountDirector OMD Optimum Media; Wojciech Starzewski, Digital Manager Digital Resolution (Grupa OMD); Michał Stobiecki, Dyrektor Działu Sprzedaży i Obsługi KlientaiTaxi, Mieczysław Wiła, Koordynator ds. Nowych Mediów, Żabka; Agata Karwowska, Junior Brand Manager Desperados (Grupa Żywiec); Miłosz Jacyna, Social Media Director, K2 Media; Maciej Maliszewski, Strateg Technologiczny, K2 Digital Transformation; Tomasz Sąsiadek, Head of Client Service, Bluerank; Michał Jaworski, Dyrektor E-commerce, Rainbow S.A.; Filip Grześkowiak, Head of Creation Poznań, GoldenSubmarine; Mateusz Ciećwierski, Group Account Manager, GoldenSubmarine; Katarzyna Wierzchowska, Brand Manager, Grupa Żywiec; Marta Legutko, Junior Digital Marketing Manager w Play; Jakub Cieśluk, Head of Client Service w Artegence; Paulina Olender, ‎Brand Communications Manager, Adidas; Anna Nowak, Product Development Manager, Posterscope Poland; IlyaMakei, Project Manager, Isobar Poland Group; Karolina Zagórska, Brand Manager marki Tymbark; Krystian Botko, CEO, Co-FounderTalentMedia; Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange Polska; Anna Gruszka, Chief Digital Officer, IPG Mediabrands; CEO, Reprise; Marta Sawicka, AccountDirector; Jacek Wójcik, Senior Copywriter; Karol Kowalski, Head of Content Marketing Showmax; Jacek Stefanowicz, Associate Creative Director, VML; Bartosz Szymeczko, Social Media Manager, Samsung Polska; Aleksandra Pawlińska, Strategic Project Manager, Media Impact Polska; Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Media Impact Polska; Przemysław Trzaskowski, Communication Man...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy