Mixit.pl, czyli polska odnoga popularnej czeskiej platformy Mixit.cz
(Mix.it), specjalizującej się w mieszankach musli i kasz komponowanych na
indywidualne życzenie, działa na rynku już dwa lata. Firma intensywnie rozwija sieć
punktów odbioru bezpośredniego, ale Internet będzie nadal podstawowym miejscem
dokonywania w niej zakupów.
POLECAMY
Polscy miłośnicy musli cenią je przede wszystkim jako zdrowe danie wspomagające
zdrowie i dobrą sylwetkę – tak przynajmniej wywnioskować można z popularności
mieszanek musli, które od dwóch lat sprzedaje w Polsce czeska matka polskiej
firmy Mixit. Polacy najchętniej sięgają bowiem po dietetyczne mieszanki „Do kąpielówek” oraz „Dr Matchatea”.
W swoje drugie urodziny w Polsce, platforma Mixit może pochwalić się uruchomieniem dwóch nowych punktów odbioru osobistego. Początkowo była to tylko Warszawa, dziś zamówione w sklepie internetowym musli, kasze i przekąski można odbierać osobiście (bez opłaty za przesyłkę) także w Krakowie i Wrocławiu, a już wkrótce w Katowicach, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.
– Podstawowym miejscem dokonywania u nas zakupów jest i nadal będzie Internet, jednak we współpracujących z nami sklepach stacjonarnych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu można też już kupić na miejscu gotowe mieszanki – mówi Marcin Wallner, jeden z właścicieli Mixit.
W ciągu dwóch lat działalności, w Mixit.pl dokonało się wiele zmian. Firma zmieniła m.in. wzory na niemal wszystkich tubach, w których sprzedaje swoje wyroby, rozszerzyła asortyment owoców liofilizowanych (suszonych mrozem) o czerwoną porzeczkę, ananasa i jagody, na polskim rynku pojawiły się też nowe batoniki – Mixitki „Proteiny-kakao” oraz nowe gotowe miksy – „Kasztanówka” i „Mieszanka siłacza”.
–...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!