Dołącz do czytelników
Brak wyników

Musli z Mixit.pl już drugi rok dostępne w Polsce

Artykuł | 9 czerwca 2016 |
209
Mixit.pl, czyli polska odnoga popularnej czeskiej platformy Mixit.cz (Mix.it), specjalizującej się w mieszankach musli i kasz komponowanych na indywidualne życzenie, działa na rynku już dwa lata. Firma intensywnie rozwija sieć punktów odbioru bezpośredniego, ale Internet będzie nadal podstawowym miejscem dokonywania w niej zakupów.

Mixit.pl, czyli polska odnoga popularnej czeskiej platformy Mixit.cz (Mix.it), specjalizującej się w mieszankach musli i kasz komponowanych na indywidualne życzenie, działa na rynku już dwa lata. Firma intensywnie rozwija sieć punktów odbioru bezpośredniego, ale Internet będzie nadal podstawowym miejscem dokonywania w niej zakupów.

POLECAMY


Polscy miłośnicy musli cenią je przede wszystkim jako zdrowe danie wspomagające zdrowie i dobrą sylwetkę – tak przynajmniej wywnioskować można z popularności mieszanek musli, które od dwóch lat sprzedaje w Polsce czeska matka polskiej firmy Mixit. Polacy najchętniej sięgają bowiem po dietetyczne mieszanki „Do kąpielówek” oraz „Dr Matchatea”.

 W swoje drugie urodziny w Polsce, platforma Mixit może pochwalić się uruchomieniem dwóch nowych punktów odbioru osobistego. Początkowo była to tylko Warszawa, dziś zamówione w sklepie internetowym musli, kasze i przekąski można odbierać osobiście (bez opłaty za przesyłkę) także w Krakowie i Wrocławiu, a już wkrótce w Katowicach, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.

– Podstawowym miejscem dokonywania u nas zakupów jest i nadal będzie Internet, jednak we współpracujących z nami sklepach stacjonarnych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu można też już kupić na miejscu gotowe mieszanki – mówi Marcin Wallner, jeden z właścicieli Mixit.

W ciągu dwóch lat działalności, w Mixit.pl dokonało się wiele zmian. Firma zmieniła m.in. wzory na niemal wszystkich tubach, w których sprzedaje swoje wyroby, rozszerzyła asortyment owoców liofilizowanych (suszonych mrozem) o czerwoną porzeczkę, ananasa i jagody, na polskim rynku pojawiły się też nowe batoniki – Mixitki „Proteiny-kakao” oraz nowe gotowe miksy – „Kasztanówka” i „Mieszanka siłacza”.

–...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy