Dołącz do czytelników
Brak wyników

MTV angażuje fanów programu Warsaw Shore

Artykuł | 15 kwietnia 2015 |
76
Telewizja MTV Polska wspiera działaniami promocyjnymi trzecią edycję programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Kampania reklamowa przygotowana przez Starcom MediaVest Group skierowana jest do fanów programu w mediach społecznościowych i wszystkich internautów zainteresowanych tematyką imprez klubowych.       W ramach akcji „Cała Polska Warsaw Shore” internauci zachęcani są do publikowania zdjęć i filmów z własnych imprez organizowanych w różnych miastach. Każde zdjęcie powinno zostać opatrzone hashtagiem #CPwarsawshore oraz  tagiem danego miasta. Materiały stworzone przez uczestników zabawy publikowane są na specjalnie przygotowanym landing page’u www.mtv.pl/calapolskawarsawshore. Z dostępnej tam wirtualnej mapy można dowiedzieć gdzie bawi się największa liczba osób w Polsce. Fani co tydzień nagradzani są uchwytami do robienia selfie, a miasto, którego mieszkańcy opublikują najwięcej materiałów opatrzonych hashtagiem akcji, na koniec konkursu zostanie odwiedzone przez uczestników programu Warsaw Shore.    Grupą docelową kampanii promującej program są osoby mieszkające w dużych miastach, prowadzące aktywny tryb życia, lubiące imprezy, koncerty, odwiedzające restauracje i puby, zainteresowane portalami społecznościowymi, filmem i telewizją. Działania reklamowe prowadzone są głównie w internecie. Obejmują social media, serwisy z treściami humorystycznymi takie jak między innymi joemonster.pl, demotywatory.pl, kwejk.pl, strony poświęcone imprezom i koncertom oraz sieć Goldbach umożliwiającą targetowanie behawioralne. Poza mediami interaktywnymi reklamy w formie naklejek na lustra pojawiły się również w 49 największych klubach.     Pierwsze działania promocyjne nowego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” rozpoczęły się w marcu br. i koncentrowały się na mediach społecznościowych. W ramach aplikacji #WARSAWSHARE fani zostali poproszeni o przesłanie swoich zdjęć, które utworzą wielki fotograficzny kolaż w domu Ekipowiczów. Fani programu dzielili się swoimi zdjęciami na Facebooku, Instagramie i Twitterze ze specjalnym konkursowym tagiem #warsawshare. Ten etap promocji programu cieszył się ogromnym zainteresowaniem internautów.   – Liczyliśmy na publikację 250 zdjęć, a dostaliśmy ich blisko tysiąc. Tylko na Instagramie pojawiło się 700 wpisów z konkursowym tagiem. Fototapeta to niespodzianka dla uczestników programu, a widzowie zobaczą ją w jednym z pierwszych odcinków. Dzięki tej inicjatywie relacje między fanami Warsaw Shore, a bohaterami programu będą jeszcze bardziej pozytywne i bliskie – mówi Tymoteusz Raffinetti, strateg mediów społecznościowych w Starcom MediaVest Group.  Konkurs wspierany był kampanią reklamową w mediach własnych MTV Polska oraz na Facebooku. Komunikacja dotarła do ponad 700 tys. osób. Wygenerowała 34 tys. kliknięć, a posty promocyjne wyświetliły się blisko 1,5 mln razy.    Działania promocyjne potrwają do końca maja br. Odpowiada za nie Starcom MediaVest Group (SMG). Komunikacją w mediach społecznościowych zajmuje się agencja Next działająca w ramach SMG. 
Telewizja MTV Polska wspiera działaniami promocyjnymi trzecią edycję programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Kampania reklamowa przygotowana przez Starcom MediaVest Group skierowana jest do fanów programu w mediach społecznościowych i wszystkich internautów zainteresowanych tematyką imprez klubowych.  
 
 
W ramach akcji „Cała Polska Warsaw Shore” internauci zachęcani są do publikowania zdjęć i filmów z własnych imprez organizowanych w różnych miastach. Każde zdjęcie powinno zostać opatrzone hashtagiem #CPwarsawshore oraz  tagiem danego miasta. Materiały stworzone przez uczestników zabawy publikowane są na specjalnie przygotowanym landing page’u www.mtv.pl/calapolskawarsawshore. Z dostępnej tam wirtualnej mapy można dowiedzieć gdzie bawi się największa liczba osób w Polsce. Fani co tydzień nagradzani są uchwytami do robienia selfie, a miasto, którego mieszkańcy opublikują najwięcej materiałów opatrzonych hashtagiem akcji, na koniec konkursu zostanie odwiedzone przez uczestników programu Warsaw Shore. 
 
Grupą docelową kampanii promującej program są osoby mieszkające w dużych miastach, prowadzące aktywny tryb życia, lubiące imprezy, koncerty, odwiedzające restauracje i puby, zainteresowane portalami społecznościowymi, filmem i telewizją. Działania reklamowe prowadzone są głównie w internecie. Obejmują social media, serwisy z treściami humorystycznymi takie jak między innymi joemonster.pl, demotywatory.pl, kwejk.pl, strony poświęcone imprezom i koncertom oraz sieć Goldbach umożliwiającą targetowanie behawioralne. Poza mediami interaktywnymi reklamy w formie naklejek na lustra pojawiły się również w...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy