Dołącz do czytelników
Brak wyników

MSN zwiększa polski zespół i wprowadza nowe możliwości zakupu reklam

Artykuł | 16 grudnia 2016 |
207
Portal MSN.com bardzo szybko rośnie na polskim rynku, a nowe partnerstwa i rozbudowa zespołu pozwolą w pełni wykorzystać potencjał tego wzrostu. Już dziś MSN Polska jest jednym z największych serwisów informacyjnych w naszym kraju.

Portal MSN.com bardzo szybko rośnie na polskim rynku, a nowe partnerstwa i rozbudowa zespołu pozwolą w pełni wykorzystać potencjał tego wzrostu. Już dziś MSN Polska jest jednym z największych serwisów informacyjnych w naszym kraju.

POLECAMY

MSN Polska to część globalnego portalu firmy Microsoft działającego na ponad 50 rynkach. W listopadzie br. MSN wygenerował w Polsce 200 mln odsłon w wersji internetowej dostępnej pod adresem MSN.com (70 mln na stronie głównej i 130 mln na stronach treści) i ponad 100 mln odsłon w aplikacjach. Skorzystało z niego 3,3 mln osób (ponad 12 mln UU). To plasuje go wśród największych serwisów informacyjnych.

Za sprzedaż reklam w portalu odpowiada firma AppNexus, jeden ze światowych potentatów w zakresie reklamy internetowej. Od 15 grudnia br. AppNexus i MSN Polska będą współpracować dodatkowo z firmą Httpool, która zajmie się obsługą kampanii dedykowanych. Kampanie programmatic nadal bezpośrednio będzie obsługiwał AppNexus.

Httpool to sieć reklamowa dynamicznie rozwijająca się w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Azji. Na potrzeby współpracy z AppNexus i MSN, firma rozbudowuje swoje warszawskie biuro. Dane kontaktowe do polskiego zespołu Httpool można znaleźć na stronie: www.httpool.pl.

– MSN stawia na współpracę z globalnymi liderami w zakresie reklamy internetowej. Reklama display i wideo oferowana jest poprzez AppNexus, natomiast reklama natywna poprzez firmę Taboola. Współpraca z Httpool pozwoli nam dotrzeć do lokalnych klientów reklamowych, którzy potrzebują dedykowanego wsparcia – mówi Michał Adamczyk, Market Lead MSN Polska....

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy