Dołącz do czytelników
Brak wyników

mPay rusza na podbój Zatoki Perskiej

Artykuł | 3 lipca 2015 |
72
Już niedługo przy pomocy aplikacji mobilnej mPay będzie można płacić za bilety komunikacyjne oraz parkowanie w 6 państwach rejonu Zatoki Perskiej. mPay S.A., polska spółka notowana na rynku NewConnect, ogłosiła zawarcie swojego pierwszego międzynarodowego kontraktu z bahrajńską firmą eTime IT Solutions. Dzięki umowie flagowy produkt spółki trafi na smartfony mieszkańców najnowocześniejszych metropolii Bliskiego Wschodu. Rynkiem, na którym mPay zadebiutuje w rejonie Zatoki Perskiej będzie Królestwo Bahrajnu. Docelowo sieć akceptacji płatności mobilnych będzie rozwijana również w 5 innych państwach należących do Rady Współpracy Zatoki Perskiej, tj. w Arabii Saudyjskiej, Kuwejcie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze i Omanie. 

Już niedługo przy pomocy aplikacji mobilnej mPay będzie można płacić za bilety komunikacyjne oraz parkowanie w 6 państwach rejonu Zatoki Perskiej. mPay S.A., polska spółka notowana na rynku NewConnect, ogłosiła zawarcie swojego pierwszego międzynarodowego kontraktu z bahrajńską firmą eTime IT Solutions. Dzięki umowie flagowy produkt spółki trafi na smartfony mieszkańców najnowocześniejszych metropolii Bliskiego Wschodu. Rynkiem, na którym mPay zadebiutuje w rejonie Zatoki Perskiej będzie Królestwo Bahrajnu. Docelowo sieć akceptacji płatności mobilnych będzie rozwijana również w 5 innych państwach należących do Rady Współpracy Zatoki Perskiej, tj. w Arabii Saudyjskiej, Kuwejcie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze i Omanie. 

– Jesteśmy niezmiernie podekscytowani wyzwaniem, jakie stanowi nasz pierwszy międzynarodowy kontrakt. mPay to najdłużej działający na polskim rynku dostawca rozwiązań do płatności mobilnych. Wierzę, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu oraz innowacyjnej technologii zaoferujemy mieszkańcom sześciu państw rejonu Zatoki Perskiej produkt idealnie dostosowany do ich potrzeb i oczekiwań. Ekspansja na rynki zagraniczne stanowi, obok dalszego umacniania pozycji w kraju, element naszej długofalowej...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy