Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

9 października 2017

MOYA zmienia promocyjne standardy

214
Drugiego października w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach paliw MOYA ruszyła zaskakująca kampania promocyjna. Jej „motorem napędowym” jest idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.

Skąd taki pomysł? Wszyscy lubimy się dzielić rzeczami, które nas cieszą - na przykład pozytywnymi doświadczeniami z tankowania... Na bazie tej właśnie radości dzielenia się zrodził się innowacyjny mechanizm promocyjny. Teraz na stacjach MOYA można wygrać: co dwa tygodnie dwie Skody Fabia, a codziennie (w dni robocze) 2x 500 zł na paliwo i podzielić się nimi z wybraną osobą!Szczegóły akcji dostępne są na stronie: promocja.moyastacja.pl. 

POLECAMY

Na potrzeby akcji powstały spoty TV w kilku wariantach: 15, 30 i 60 sekund, billboardy sponsorskie oraz spot radiowy. Prowadzone są także intensywne działania reklamowe w Internecie, oparte na precyzyjnym geotargetowaniu (do użytkowników w pobliżu stacji Moya). Akcja potrwa do 12.11.2017 r.

Link do spotu: //youtu.be/d6ZPqUVdjiE

Przekaz reklamowy dopełniają wizerunkowe billboardy sponsorskie. Ich zadaniem jest budowanie świadomości i zaufania do marki oraz informowanie o szerokim, ogólnopolskim zasięgu sieci, liczącej obecnie ponad 150 stacji.   

Za mechanizm, koncepcję kreatywną i nadzór nad kampanią odpowiada Goodagency. Kreacją scenariusza oraz całością produkcji filmowej zajął się dom produkcyjny Mucha (scenariusz  i reżyseria:  Mateusz Pleskacz). Niezależny dom mediowyInfinity Media odpowiedzialny jest za planowanie i zakup kampanii w telewizji, a za  planowanie i zakup Internetu - agencja mediowaBidlab.

Goodagency to niestandardowe pomysły i zapadające w pamięć realizacje ATL i BTL. Zawsze szukamy tego „czegoś więcej”!

DP MUCHA to dom produkcji filmu niebanalnego. Zajmujemy się wszelką filmową kreacją. W naszym dorobku znajdują się filmy fabularne, animowane, dokument...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy