MOYA zmienia promocyjne standardy

Aktualności
Drugiego października w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach paliw MOYA ruszyła zaskakująca kampania promocyjna. Jej „motorem napędowym” jest idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.

Skąd taki pomysł? Wszyscy lubimy się dzielić rzeczami, które nas cieszą - na przykład pozytywnymi doświadczeniami z tankowania... Na bazie tej właśnie radości dzielenia się zrodził się innowacyjny mechanizm promocyjny. Teraz na stacjach MOYA można wygrać: co dwa tygodnie dwie Skody Fabia, a codziennie (w dni robocze) 2x 500 zł na p...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy