Dołącz do czytelników
Brak wyników

MOSQI.TO znów wypływa na szerokie wody

Artykuł | 24 kwietnia 2014 |
176
Agencja MOSQI.TO stworzyła polsko-szwedzki serwis lidera przewozów promowych na Bałtyku, spółki Unity Line Limited. Serwis jest dostępny także w wersji mobilnej.

Agencja MOSQI.TO stworzyła polsko-szwedzki serwis lidera przewozów promowych na Bałtyku, spółki Unity Line Limited. Serwis jest dostępny także w wersji mobilnej.

 Satysfakcja użytkownika

– Dzisiaj internauta, który chce sprawnie zaplanować wakacje albo weekendowy wyjazd, musi przedzierać się przez gąszcz informacji. Chcieliśmy, żeby użytkownik naszego serwisu mógł szybko i w ławy sposób zapoznać się z najważniejszymi elementami oferty – mówi Dorota Komorzycka, specjalista ds. marketingu w Unity Line Limited Sp. z o. o.

MOSQI.TO opracowało architekturę informacji oraz makietę funkcjonalną serwisu, w oparciu o którą powstał projekt graficzny. Agencja położyła duży nacisk na użyteczność strony, tak by maksymalnie poprawić doświadczenie odbiorcy. Serwis został dostosowany do wymogów użytkowników w Szwecji i w Polsce: aby podnieść współczynnik konwersji na szwedzkiej wersji strony, położono nacisk na inne elementy. MOSQI.TO zaprojektowało w pełni responsywny serwis, dostosowany do różnych systemów operacyjnych i ro...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy