Dołącz do czytelników
Brak wyników

MOSQI.TO zamiast K2

Artykuł | 16 maja 2014 |
245

W tym roku w konkursie na kreację dla Łodzi wygrało MOSQI.TO – jako jedna z 32 agencji, które wystartowały w przetargu. Dzisiaj rusza pierwsza odsłona kampanii „Łódź pozdrawia”, która obejmuje outdoor oraz spoty telewizyjne. Dwa lata temu podobną kampanię promocyjną realizowało K2. Cztery odsłony kampanii Cała kampania „Łódź pozdrawia” będzie promować cztery inicjatywy:  Łódź na weekend  Łódź gospodarcza  Łódź kreatywna  Młodzi w Łodzi. W maju rusza odsłona weekendowa, a wraz z nią 3 pierwsze wersje spotu (2 wersje 30 sek., 15 sek., 8 sek.). Łodzianie promują Łódź Najważniejszym bohaterem spotu są sami łodzianie. Przyjaźni, uśmiechnięci, młodzi, starsi, uśmiechnięci, nostalgiczni, różni. Pozdrawiają widzów z całego kraju. Od tak, po prostu. Spoty pokazują, że wszyscy jesteśmy z różnych środowisk. Taka jest Łódź! To jest właśnie jest cenne i niepowtarzalne i buduję atmosferę tej kampanii. Scenografią jest Łódź. Dobór lokalizacji zaskoczy zapewne samych łodzian. Miasto się bardzo zmienia, będzie to wyraźnie widać we wszystkich spotach. Wszystkie miejsca były kręcone na potrzeby spotów, zobaczymy więc ich aktualny wygląd. – Od początku zależało nam na prawdzie. Nie chcieliśmy ani cukierkowej Łodzi, ani włókienniczej. Chcieliśmy wszystkiego po trochu w dobrych proporcjach. Już na etapie konkursu zakładaliśmy, że w spocie zagrają łodzianie, a całość zostanie zrealizowana przez łódzkich artystów. Tak się stało. Do współpracy zaprosiliśmy reżysera Piotra Szczepańskiego oraz zespół L.Stadt, odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową – podkreśla Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. – I były to dwa strzały w dziesiątkę – dodaje. Casting: kamera, akcja! Bohaterowie spotów zostali wyłonieni w castingu. W sumie 100 osób z 260, które przed kamerą zachęcały do wizyty w Łodzi. W majowym spocie pojawiły się także ujęcia nagrane spontanicznie, np. była włókniarka nakręcona przed swoją rodzinną kamienicą. Chłopiec grający w piłkę także jest niezapowiedzianym ujęciem w spocie. – MOSQI.TO postanowiło wykorzystać społeczny potencjał oraz zaangażowanie łodzian, a to jest właśnie to czego miastu potrzeba. Łódź jest odważnym miastem, które podchodzi do swojego marketingu jak do marketingu marki. Ta kampania jest na to dowodem. Mam nadzieję, że wyznaczamy nową jakość komunikacji nie tylko dla samorządów – podkreśla Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Za...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy