MOSQI.TO zamiast K2

Aktualności

W tym roku w konkursie na kreację dla Łodzi wygrało MOSQI.TO – jako jedna z 32 agencji, które wystartowały w przetargu. Dzisiaj rusza pierwsza odsłona kampanii „Łódź pozdrawia”, która obejmuje outdoor oraz spoty telewizyjne. Dwa lata temu podobną kampanię promocyjną realizowało K2. Cztery odsłony kampanii Cała kampania „Łódź pozdrawia” będzie promować cztery inicjatywy:  Łódź na weekend  Łódź gospodarcza  Łódź kreatywna  Młodzi w Łodzi. W maju rusza odsłona weekendo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy