Dołącz do czytelników
Brak wyników

MOSQI.TO dla największego polskiego festiwalu światła

Artykuł | 7 września 2015 |
163
Agencja kreatywna MOSQI.TO przygotowała nową identyfikację wizualną V edycji Festiwalu Kinetycznej Sztuki Światła – Light Move Festival.  LMF jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce – ostatnią edycję festiwalu odwiedziło łącznie ponad 350 tys. osób. 

Agencja kreatywna MOSQI.TO przygotowała nową identyfikację wizualną V edycji Festiwalu Kinetycznej Sztuki Światła – Light Move Festival.  LMF jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce – ostatnią edycję festiwalu odwiedziło łącznie ponad 350 tys. osób. 

Nowa identyfikacja powstała z połączenia najważniejszych elementów festiwalu – światła i ruchu.

– Różnorodność wykorzystanych kolorów nawiązuje do iluminacji świetlnych pojawiających się na łódzkich kamienicach – mówi Tomasz Soluch, autor identyfikacji  i Creative Director w MOSQI.TO i. – Przenieśliśmy najważniejszą ideę festiwalu ze ścian budynków na nowy logotyp. Ruch odzwierciedlony został przez nieznaczne przesunięcie elementów znaku. Całą identyfikację dopełniliśmy graficznym obrazem fali dźwiękowej, która ksz...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy