Agencja kreatywna MOSQI.TO przygotowała nową identyfikację wizualną V edycji Festiwalu Kinetycznej Sztuki Światła – Light Move Festival. LMF jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce – ostatnią edycję festiwalu odwiedziło łącznie ponad 350 tys. osób.
POLECAMY
Nowa identyfikacja powstała z połączenia najważniejszych elementów festiwalu – światła i ruchu.
– Różnorodność wykorzystanych kolorów nawiązuje do iluminacji świetlnych pojawiających się na łódzkich kamienicach – mówi Tomasz Soluch, autor identyfikacji i Creative Director w MOSQI.TO i. – Przenieśliśmy najważniejszą ideę festiwalu ze ścian budynków na nowy logotyp. Ruch odzwierciedlony został przez nieznaczne przesunięcie elementów znaku. Całą identyfikację dopełniliśmy graficznym obrazem fali dźwiękowej, która kształtem przypomina panoramę miasta. Mamy więc połączenie ruchu, dźwięku, światła oraz koloru.
Dzięki temu prostemu zabiegowi identyfikacja zachowuje dynamikę oraz jed...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!