Dołącz do czytelników
Brak wyników

MOSQI.TO bierze więcej na klatę

Artykuł | 3 kwietnia 2014 |
74

Natalia Santisteban i Barbara Jagoda dołączyły do zespołu agencji kreatywnej MOSQI.TO. Natalia Santisteban jest z wykształcenia marketingowcem. W 2009 r. została laureatką przeglądu młodych twórców „Idea Hunters” Festiwalu AdDays. Pracowała w Łodzi, Warszawie, Portugalii i Meksyku, praktykując w działach marketingu i kreacji. W MOSQI.TO objęła stanowisko Account Managera. Na co dzień stara się zrozumieć punkt widzenia klienta. Prywatnie entuzjastka podróży i nauki języków obcych. Basia Jagoda przeszła do MOSQI.TO z agencji HealthThink public relations, w której pracowała dla firmy Unilever. Wcześniej zajmowała się strategią komunikacji takich marek, jak Tubądzin, Atlas czy KOŁO. Jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Łódzkim. W agencji MOSQI.TO objęła nowe stanowisko PR Managera. Kiedy nie jest...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy