Model TOP OF silnej marki osobistej

Temat numeru

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni online i offline.

Zapraszamy również do wzięcia udziału w Kongresie Online Marketing!

POLECAMY

Wyznaczniki silnej marki osobistej – WARTOŚCI 

Widoczność

Autentyczna marka osobista musi być widoczna, aby móc mieć wpływ na tych, którzy są w centrum jej istnienia. Widoczność osiąga się, przyjmując rolę daną na scenie życia, poprzez wyróżnienie się, osobowość i spójne działanie. Autentyczność w świecie półprawd i fałszu jest tym, co czyni ją nie tylko widoczną, ale też silną. 

Autorytet

Silne marki osobiste koncentrują aktywności wokół swojej specjalizacji. W tym, czym są ekspertami, bo mają wiedzę i doświadczenie. Nieustannie się w tym rozwijają. Jeżeli jeszcze tego nie posiadają, to budują swój autorytet w obszarze zainteresowań lub pasji. 

Zdobywają najbardziej jakościową wiedzę i dzielą się nią. Uczą się od najlepszych, a z czasem sami do nich dołączają. 

Niski poziom umiejętności w wielu obszarach nie pozwala na wyróżnienie się w erze, gdzie każdy przez internet ma dostęp do wiedzy często ogólnej i niskiej jakości. Można porównać to do kałuży – rozległa, ale płytka woda i niekoniecznie najlepszej jakości. Autorytet zdobywa się przez dostęp do głębin. Dlatego bądź jak studnia, z której można zaczerpnąć czystej i orzeźwiającej wiedzy. Bądź ekspertem w j...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy