Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

13 listopada 2018

Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Jak mówić do klientów, żeby nas rozumieli

212
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.

POLECAMY

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.

Czytając Model StoryBrand, poznasz:

- siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,

- prawdziwe motywacje klientów,

- metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania,

- sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.

Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę! - Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”

To przełomowa książka oparta na idei, która sprawi, że twój przekaz stanie się czytelny i wzbudzi  zainteresowanie odbiorców, a twój biznes zacznie lepiej funkcjonować. Donald Miller proponuje konkretne, szczegółowe i przydatne rozwiązania, które zmienią to, jak mówisz o pracy, którą kochasz. - Seth Godin, autor książki Marketerzy kłamią

Donald Miller przypomina o tym, że warunkiem tworzenia dobrego przekazu zawsze jest empatia. Wie, że chcąc zostać dostrzeżonym, usłyszan...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy