Dołącz do czytelników
Brak wyników

Moda z Fashion Post - start portalu modowego nowej generacji

Artykuł | 2 lutego 2015 |
76
Fashion Post to portal modowy nowej generacji, powstały w odniesieniu i na tle procesów, jakie zachodzą w mediach tradycyjnych oraz w internecie.

Fashion Post to portal modowy nowej generacji, powstały w odniesieniu i na tle procesów, jakie zachodzą w mediach tradycyjnych oraz w internecie.

W tradycyjnych massmediach doszło już do zmiany preferencji czytelników i widzów, którzy od dotychczasowej wszechstronnej formuły wolą przekaz skupiony na określonej tematyce. Wynikiem tej tendencji jest rosnąca popularność pism specjalistycznych i telewizyjnych kanałów tematycznych. Podobny proces zaczyna być widoczny w internecie.

Po zachłyśnięciu się totalną wolnością, jaką przyniosło medium, w którym bez kontroli i często bezmyślnie można umieścić cokolwiek, następuje przesyt. Zalew treści o wszystkim i dla wszystkich zaczyna coraz bardziej nużyć i nudzić. Także w internecie nadchodzi era specjalizacji. Fashion Post, jako pierwszy w segmencie moda, odpowiada na tę potrzebę.

Fashion Post od innych portali modowych różni się koncepcją, zakresem i metodami działania, strukturą, formą i wyglądem graficznym. 

Serwis jest pełen wyspecjalizowanych, wysokiej jakości treści, przygotowanych przez redakcję i zaproszonych do współpracy autorów. Jest rzetelny, wiarygodny, fachowy i koncentruje się na rynku polskim. Informacje dostępne w serwisie są starannie wybierane i redagowane przez zespół dziennikarzy, a nie zaciągane z sieci i przesyłane dalej bez kontekstu.

Takie podejście jest możliwe, ponieważ Fashion Post korzysta z wyspecjalizowanych serwisów, dzięki którym ma szybki dostęp do najświeższych informacji ze światowych rynków mody. Women’s Wear Daily to serwis modowy, relacjonujący wydarzenia ze  stolic mody – Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu, Tokio i Londynu. Serwis fotograficzny East News specjalizuje się w zdjęciach z pokazów mody w Polsce i na świecie. WGSN (Worth Global Style Network) to najlepsza globalna agencja prognozująca i śledząca trendy w obszarze mody, designu, sztuki i multimediów, z której korzysta większość firm modowych na świecie.

Uniwersum serwisu jest nie tylko świat mody, ale świat przefiltrowany przez modę, w całym bogactwie jej różnorodnych uję...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy