Fashion Post to portal modowy nowej generacji, powstały w odniesieniu i na tle procesów, jakie zachodzą w mediach tradycyjnych oraz w internecie.
POLECAMY
W tradycyjnych massmediach doszło już do zmiany preferencji czytelników i widzów, którzy od dotychczasowej wszechstronnej formuły wolą przekaz skupiony na określonej tematyce. Wynikiem tej tendencji jest rosnąca popularność pism specjalistycznych i telewizyjnych kanałów tematycznych. Podobny proces zaczyna być widoczny w internecie.
Po zachłyśnięciu się totalną wolnością, jaką przyniosło medium, w którym bez kontroli i często bezmyślnie można umieścić cokolwiek, następuje przesyt. Zalew treści o wszystkim i dla wszystkich zaczyna coraz bardziej nużyć i nudzić. Także w internecie nadchodzi era specjalizacji. Fashion Post, jako pierwszy w segmencie moda, odpowiada na tę potrzebę.
Fashion Post od innych portali modowych różni się koncepcją, zakresem i metodami działania, strukturą, formą i wyglądem graficznym.
Serwis jest pełen wyspecjalizowanych, wysokiej jakości treści, przygotowanych przez redakcję i zaproszonych do współpracy autorów. Jest rzetelny, wiarygodny, fachowy i koncentruje się na rynku polskim. Informacje dostępne w serwisie są starannie wybierane i redagowane przez zespół dziennikarzy, a nie zaciągane z sieci i przesyłane dalej bez kontekstu.
Takie podejście jest możliwe, ponieważ Fashion Post korzysta z wyspecjalizowanych serwisów, dzięki którym ma szybki dostęp do najświeższych informacji ze światowych rynków mody. Women’s Wear Daily to serwis modowy, relacjonujący wydarzenia ze stolic mody – Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu, Tokio i Londynu. Serwis fotograficzny East News specjalizuje się w zdjęciach z pokazów mody w Polsce i na świecie. WGSN (Worth Global Style Network) to najlepsza globalna agencja prognozująca i śledząca trendy w obszarze mody, designu, sztuki i multimediów, z której korzysta większość firm modowych na świecie.
Uniwersum serwisu jest nie tylko świat mody, ale świat przefiltrowany przez modę, w całym bogactwie jej różnorodnych ujęć. W praktyce oznacza to, że zakres tematyczny Fashion Post jest bardzo szeroki – obejmuje zarówno dziedzinę stricte modową, jak i urodę, kulturę oraz aspekty biznesowe branży modowej. Fashion Post opisuje i przedstawia wydarzenia przez pryzmat mody.
KTO ZA TYM STOI?
Portal został stworzony z myślą o miłośnikach mody – zarówno tych, k...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!