Ponad połowa badanych (51%) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które planuje kupić w Internecie. Przyznaje się do tego ok. 53% mężczyzn i 49% kobiet. W grupie „oglądających” produkty w centrach handlowych jest znacznie więcej osób młodszych do 35 roku życia (ok. 57 proc) oraz takich, które zarabiają więcej - pokazał raport pt. „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków przeprowadzonego na zlecenie Procontent Communication.
POLECAMY
Największy odsetek osób odwiedzających galerie handlowe w celu zapoznania się z produktami, które następnie nabędą w sieci stanowią najlepiej zarabiający (dochody powyżej 5 000 PLN netto miesięcznie). 77% z nich odpowiedziało twierdząco na to pytanie „Czy chodzi Pan(i) do galerii handlowej oglądać rzeczy. które kupuje potem w internecie?”.
O promocjach i wydarzeniach specjalnych organizowanych przez centra handlowe Polacy dowiadują się od znajomych (42%), z billboardów (40%) oraz reklamy w internecie (40%). Badanie pokazuje, że najmniej skuteczne w komunikacji z odbiorcami są newslettery centrów handlowych (ok. 17%) oraz profile w mediach społecznościowych. Poszukując promocji kieruje się nimi tylko 16% Polaków.
- Co ciekawe blisko 1/3 badanych informacji o ofe...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!