Początek roku to czas zabaw karnawałowych i studniówek. W tym okresie wielu internautów poszukuje inspiracji strojów czy porad dotyczących makijażu lub pielęgnacji cery, włosów oraz modnych ostatnio bród. To również dobry moment, aby szerzej przyjrzeć się trendom z wyszukiwarki i lepiej poznać aktualne zainteresowania Polaków w kontekście odzieży i kosmetyków. Zapytania, które internauci wpisują w Google, pozwoliły na zobrazowanie tego, które produkty są cały czas na topie lub aktualnie zyskują popularność, a które ją tracą. Analiza trendów wyszukiwania jest również nieocenionym źródłem informacji na temat bieżących potrzeb potencjalnych klientów dla firm z branży odzieżowej i kosmetycznej. Uroda w sieci Porównanie zapytań dotyczących urody wpisywanych w wyszukiwarkę Google między 2016 a 2015 rokiem wykazało, że popularność ciągle zyskuje sombre blond (+352%), szare włosy (+208%), microblading (+192%), tatuaże damskie (+144%) czy konturowanie twarzy (+99%). W ostatnich miesiącach można było zaobserwować dynamiczny wzrost zainteresowania kolagenem NCN (+11246%), sprayem na odrosty (+2758%), z...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!