Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mobilny internet przyspiesza na YouTube - Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za marzec 2016

Artykuł | 19 kwietnia 2016 |
242
Zwycięzcą ostatniego zestawienia YouTube Ads Leaderboard został T-Mobile, który do współpracy zaprosił rozśpiewanych Kingę Preis i Tomasza Kota. Drugie oraz trzecie miejsce dla marki Carrefour podbił Napoleon, który zamierza od teraz bronić także niższych cen. W tym oryginalnym zestawieniu znalazły się również stylowe wnętrza autorstwa BlackRedWhite oraz wełna odporna na ogień wykonana przez Rockwool.

Zwycięzcą ostatniego zestawienia YouTube Ads Leaderboard został T-Mobile, który do współpracy zaprosił rozśpiewanych Kingę Preis i Tomasza Kota. Drugie oraz trzecie miejsce dla marki Carrefour podbił Napoleon, który zamierza od teraz bronić także niższych cen. W tym oryginalnym zestawieniu znalazły się również stylowe wnętrza autorstwa BlackRedWhite oraz wełna odporna na ogień wykonana przez Rockwool.

POLECAMY

W marcu, uwagę polskich użytkowników YouTube najbardziej przykuła reklama Hit od T-Mobile. Internet w najlepszej sieci! (Kinga Preis i Tomasz Kot). Operator telefonii komórkowej oferuje abonentom super szybki internet, z którego korzysta już Tomasz Kot. W trakcie spotkania dwójki głównych bohaterów, Kinga Preis zachwyca się jakością łącza, dzięki któremu na smartfonie nie zawiesi się już żadna strona. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się reklamy marki Carrefour, w których swoje rządy wprowadza Napoleon. W Cesarz zarządza: wyższość najniższych cen przywódca ustanawia prawo, według którego pierwszeństwo mają teraz najniższe ceny, a w Cesarz zarządza: zawsze najwyższa jakość opracowuje strategię doboru produktów na sklepowe półki.

Na czwartym miejscu znalazła się reklama salonu meblowego BlackRedWhite 1000 mebli i dodatków do 30% taniej oraz 30 rat 0% na cały asortyment!. Wideo obrazuje, jak dzięki ciekawej ofercie sklepu można zrealizować marzenia o przytulnym i stylowym wnętrzu. Marcowe zestawienie zamyka reklama Wełna skalna ROCKWOOL kontra miotacz ognia!, w której Rockwool postanowił zelektryzować widza prawdziwymi płomieniami. Główny bohater reklamy, człowiek z krwi i kości, został ubrany w kombinezon wykonany z wełny marki producenta, aby następnie znaleźć się w polu rażenia miotacza ognia! Dzięki zapewnionej ochronie, nawet po tak ekstremalnej przygodzie, śmiałek wychodzi z całego zdarzenia bez szwanku.

 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy