Ve Interactive, obecna od zeszłego roku na polskim rynku wielokrotnie nagradzana brytyjska spółka technologiczna, udostępniła nową aplikację, która pozwala znacząco zredukować liczbę tzw. porzuconych koszyków w e-sklepach. Skuteczność aplikacji Ve Panel jest oparta na precyzyjnym wykorzystaniu danych, efektywnym silniku rekomendacji oraz wizualnej atrakcyjności komunikatów zachęcających do ukończenia transakcji. Aplikacja nie wymaga integracji z bazami danych klientów, co znacznie usprawnia cały proces wsparcia sprzedaży. Dodatkowo umożliwia promocję produktów w sieciach społecznościowych. Dotychczasowe rozwiązania pozwoliły klientom Ve zwiększyć sprzedaż średnio o 30 proc.: na polskim rynku to kwota sięgająca 100 mln zł. Z kolei na poziomie globalnym w samym tylko wrześniu Ve Interactive pozyskał dla swoich klientów 482 miliony funtów. Dzięki nowej aplikacji te wskaźniki mają być jeszcze lepsze.
POLECAMY
Ve Panel jest elementem kompleksowego interfejsu - Ve Platform, który pozwala właścicielom
e-sklepów na bieżąco śledzić i kontrolować efekty działań aplikacji dostarczonych przez Ve. Wsparcie Ve zarządzane z poziomu Ve Platform odbywa się na kilku etapach: Ve zachęca potencjalnych klientów do dokończenia transakcji (m.in. poprzez wyświetlenie okna z ofertą skrojoną pod kątem oczekiwań konkretnego klienta), pozycjonuje materiały reklamowe w precyzyjnie dobranych kanałach, dostosowuje przekazy reklamowych do zapytań w wyszukiwarkach, prowadzi e-mailing oraz gromadzi posegmentowane dane (anonimowe).
Ve Panel, nowa aplikacja, stanowi połączenie dotychczasowych funkcjonalności i w interaktywny sposób zwiększa konwersję na stronie. Wykorzystuje oparty o dane silnik rekomendacyjny oraz funkcjonalność umożliwiającą promocję produktów w sieciach społecznościowych.
„W przypadku Ve Panel mamy do czynienia z inteligentną, samouczącą się aplikacją, która
w precyzyjny sposób analizuje i wskazuje produkty interesujące dla konkretnego klienta. Co ważne, Ve Panel to zewnętrzna aplikacja, nie jest zatem konieczna integracja z bazami danych klienta, co przekłada się na sprawny przebieg procesu i nie wymaga dodatkowych aktywności ze strony e-sklepu.” - mówi Adam Szum, Dyrektor Operacyjny Ve Interactive Poland.
„Na pierwszy rzut oka, najbardziej dostrzegalną zaletą rozwiązania jest jego wysoki poziom wizualny. Jak pokazują dane dotyczące skuteczności aplikacji, atrakcyjność graficzna w znaczącym stopniu wpływa na ukończenie procesu zakupowego.” – dodaje.
Co istotne dla potencjalnych partnerów biznesowych, czyli e-sklepów, korzystanie z rozwiązań Ve jest bezpłatne. Firma pobiera prowizję od transakcji sprzedaży, które dokonały się ze wsparciem rozwiązania.
Ve należy do elitarnej grupy jednorożców, czyli start-upów, których wartość osiągnęła wartość przynajmniej 1 mld USD. Unikalność Ve Platform oraz pozostałych rozwiązań firmy opiera się na ich znaczącej skuteczności oraz uznanej w branży, wysokiej jakości wykorzystanej technologii.
Ve Panel - Jak to działa?
Kiedy użytkownik wykazuje zamiar opuszczenia strony, panel uruchamia się automatycznie. Pojawia się po prawej stronie witryny jako element spójny z jej szatą graficzną i stylem komunikacji marki, zachęcając użytkownika do interakcji. VePanel wyświetla najważniejsze zagadnienia i w...Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!