Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mixx Awards & Conference 2016: Znamy nazwiska głównych prelegentów

Artykuł | 27 października 2016 |
186
Jubileuszowa, dziesiąta edycja konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska, ma szansę zapaść na długo w dobrej pamięci polskiej branży digitalowej. Nie mniej emocji wzbudzi lista prelegentów Mixx Conference 2016.

Jubileuszowa, dziesiąta edycja konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska, ma szansę zapaść na długo w dobrej pamięci polskiej branży digitalowej. Nie mniej emocji wzbudzi lista prelegentów Mixx Conference 2016.

POLECAMY

Natalia Hatalska zainauguruje konferencję omawiając najnowsze trendy w komunikacji online. Barbara Sołtysińska wraz z Rafałem Masnym otworzy część dedykowaną działaniom komunikacyjnym z udziałem wpływowych postaci. Wystąpienie Barbary Stawarz będzie wstępem do części poświęconej marketingowi treści. Natomiast segment dedykowany angażowaniu społeczności poprzez działania marketingowe i reklamowe poprowadzi Krzysztof Winnik.

- Nagrody i wyróżnienia przyznawane w ramach konkursu Mixx Awards mają za zadanie nie tylko docenienie najbardziej efektywnych i kreatywnych kampanii, ale także zaszczepienie najlepszych wzorców na polskiej digitalowej scenie. Dlatego gala wręczenia nagród jest poprzedzona całodniową konferencją, podczas której zaproszeni goście omawiają najciekawsze trendy, wyznaczające kierunek rozwoju branży na najbliższe miesiące i lata. – powiedział Robert Wielgo, Członek Zarządu IAB Polska. - Agendę tegorocznej konferencji zbudowaliśmy na trzech filarach tematycznych, którymi są: marketing z udziałem znanej postaci, marketing oparty na treściach oraz budowanie i angażowanie społeczności. Do uczestnictwa w wydarzeniu zachęcić powinny zarówno znane nazwiska prelegentów otwierających poszczególne bloki, jak również możliwość spotkania z twórcami najbardziej innowacyjnych, zrealizowanych z sukcesami, kampanii.

Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie internetowej Mixx Awards 2016.

Rozwiązanie konkursu nastąpi podczas całodniowego wy...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy