Dołącz do czytelników
Brak wyników

MIXX Awards 2014: nominacje

Artykuł | 20 października 2014 |
221
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie - MIXX Awards & Conference 2014. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali  6 listopada 2014 roku w warszawskim klubie Palladium.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie - MIXX Awards & Conference 2014. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali  6 listopada 2014 roku w warszawskim klubie Palladium.

POLECAMY

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą - były połączeniem kreatywności i efektywności. Nowością w 2014 roku jest podział na dwa obszary: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. Twórcy kampanii reklamowych w internecie mogli zgłosić swoje prace aż w 13 kategoriach konkursowych w obu tych obszarach.

Spośród 134 zgłoszonych projektów w poszczególnych obszarach i kategoriach nominowani zostali:

Obszar Strategies & Objectives

Kampania wizerunkowa

Dekoral Fashion - Kolorowa Polska,  Biuro Podróży Reklamy Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym, VML Poland / Starlink "Zwrotka" Żywca, GONG

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Launch charytatywni.allegro, Biuro Podróży Reklamy Launch gry Watch_Dogs,  Arena Media Communications / Socialyse, Ubisoft Żywiec "Warianty", GONG

Bezpośredni odzew

Sociomantic: kampania retargetingowa Travelplanet, Sociomantic Szybki i niezawodny: Google drift po polsku, Bluerank WIZZ AIR Sprzedaż biletów lotniczych za pomocą Facebooka, Fenomem

Lojalność wobec brandu

Kartkomat, MOSQI.TO Philips. Ambasador innowacji, OS3 Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ,  Starcom / Next, Carat Polska, RC2

Kampanie społeczne i non-profit

Bambino: Małe dzieła sztuki, Biuro Podróży Reklamy Kampania szlachetna paczka 2013, Semahead (Grupa Interia.pl) Liczę na Twoje 3 minuty, Starcom / Next

Obszar Tools & Tactics

Marketing społecznościowy

Orange Warsaw Festival, VML Poland Oreo "To dzięki mojemu tacie", Carat Polska / Isobar Żywiec "Warianty", GONG

Gry

Dom boskich, VML Poland Jasna strona orzeźwienia - Rola gier w kampanii, Digital One Tiger game is not over, 180heartbeats + JUNG v. MATT   

Wideo online

Boscy w sieci, MEC Global K2, K2 / K2 Media "Zwrotka" Żywca, GONG

Branded kontent

Groupe SEB - Kuchenne Crash Testy, Mindshare nc+ mecz w banerze, ZenithOptimedia "Zwrotka" Żywca, GONG

Kampanie c...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy