Agencja interaktywna Mint Media odpowiadała za digitalowe działania marki Perła na Kozienaliach 2016. Tegoroczna edycja wydarzenia miała miejsce 20-22 maja w Lublinie.
POLECAMY
Kozienalia - Lubelskie Dni Kultury Studenckiej to impreza mająca na celu integrację całej społeczności akademickiej. Digitalowe działania głównego sponsora – Perły – zostały zaplanowane przez Mint Media. Agencja była odpowiedzialna za ideę kreatywną aktywizacji rozegranych podczas eventu. W ramach Kozienaliów zorganizowano dwa konkursy digitalowe, które połączono z offlinem. Celem działań było pozyskanie jak największej liczby check-inów oraz udostępnień na Facebooku. Dodatkowo Mint Media poprowadziła relację na żywo za pomocą Facebooka.
Agencja na co dzień współpracuje z Perłą w obszarze digital, szczególnie w łączeniu offline z działaniami online. Odpowiada ona również za działania marki w mediach społecznościowych. Cyklicznie, tak jak w przypadku Kozienaliów, agencja wspiera klienta w obszarze event marketingu.
Perła - Browary Lubelskie S.A. jest jednym z największych regionalnych producentów piwa w Polsce. W skład firmy wchodzi: browar w Zwierzyńcu, zakład produkcyjny zlokalizowany przy ul. Kunickiego 106...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!