Współpraca pomiędzy Mint Media a Maxcom obejmuje kompleksową komunikację produktową dotyczącą pojawienia się telefonów komórkowych firmy na rynku polskim. Do zadań agencji należy przygotowywanie i prowadzenie kampanii display, kreacji produktowych, a także realizacje związane z wyglądem strony producenta. Mint Media odpowiada także za współpracę z influencerami oraz za działania w mediach społecznościowych.
POLECAMY
22 maja, w warszawskim The View odbyła się oficjalna premiera marki zorganizowana przez Mint Media we współpracy z Futura Media.
Ze strony agencji działania dla marki koordynuje Paweł Karaś, który stoi na czele zespołów accountów, kreacji i strategii dedykowanego bieżącej obsłudze projektów oraz ustalaniu kolejnych etapów strategii komunikacji. Dodatkowo nadzoruje współpracę z zewnętrznymi partnerami.
Rynek smartfonów jest obecnie bardzo trudny, dlatego zależało nam na wsparciu agencji, która ma ciekawy pomysł na wprowadzenie nowej marki na rynek. Oferta Mint Media wraz z hasłem dla kampanii "Uwolnij emocje" wydała nam się kompleksowa oraz innowacyjna pod kątem przekazu marketingowego. Wierzymy, że wspólnymi siłami uda nam się osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe i promocyjne dla marki Meizu – mówi Krzysztof Kogut, Marketing Manager Maxcom.
To dla nas ogromna przyjemność móc pracować dla tak dużej i rozpoznawalnej marki. Nie ukrywam, że to duże wyzwanie, ale i szansa pokazania, że jesteśmy w stanie tworzyć komun...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!