Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare wspiera kampanią sklepy abc otwarte w Majówkę

Artykuł | 29 kwietnia 2015 |
76
Dom mediowy Mindshare Polska przy wsparciu agencji kreatywnej Boska Marka realizuje ogólnopolską kampanię 7 tys. sklepów sieci abc – Po sąsiedzku! Działania związane są z nadchodzącym weekendem majowym. Celem kampanii jest poinformowanie, że sklepy abc w całej Polsce otwarte będą w Majówkę.
Dom mediowy Mindshare Polska przy wsparciu agencji kreatywnej Boska Marka realizuje ogólnopolską kampanię 7 tys. sklepów sieci abc – Po sąsiedzku! Działania związane są z nadchodzącym weekendem majowym. Celem kampanii jest poinformowanie, że sklepy abc w całej Polsce otwarte będą w Majówkę.

Długi weekend zbliża się wielkimi krokami, a to ‒ wbrew pozorom ‒ czas, kiedy nie wszystkie sklepy będą zamknięte. Osoby, które planowały szturmem wyruszyć na przedweekendowe zakupy, mogą być spokojne ‒ zakupów nie trzeba robić na zapas. Sieć sklepów abc – Po sąsiedzku! otwarta jest w niedziele i święta, a tym samym zakupy będzie można zrobić także w nadchodzący weekend majowy.

Właśnie w związku z Majówką powstała linia kreatywna nawiązująca do znanego przeboju zespołu Weekend „Ona tańczy dla mnie”. W s...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy