Dom mediowy Mindshare Polska przy wsparciu agencji kreatywnej Boska Marka realizuje ogólnopolską kampanię 7 tys. sklepów sieci abc – Po sąsiedzku! Działania związane są z nadchodzącym weekendem majowym. Celem kampanii jest poinformowanie, że sklepy abc w całej Polsce otwarte będą w Majówkę.
Dom mediowy Mindshare Polska przy wsparciu agencji kreatywnej Boska Marka realizuje ogólnopolską kampanię 7 tys. sklepów sieci abc – Po sąsiedzku! Działania związane są z nadchodzącym weekendem majowym. Celem kampanii jest poinformowanie, że sklepy abc w całej Polsce otwarte będą w Majówkę.
Długi weekend zbliża się wielkimi krokami, a to ‒ wbrew pozorom ‒ czas, kiedy nie wszystkie sklepy będą zamknięte. Osoby, które planowały szturmem wyruszyć na przedweekendowe zakupy, mogą być spokojne ‒ zakupów nie trzeba robić na zapas. Sieć sklepów abc – Po sąsiedzku! otwarta jest w niedziele i święta, a tym samym zakupy będzie można zrobić także w nadchodzący weekend majowy.
Właśnie w związku z Majówką powstała linia kreatywna nawiązująca do znanego przeboju zespołu Weekend „Ona tańczy dla mnie”. W spocie radiowym wykorzystano aranżację muzyczną i parafrazę tekstu tego szlagieru, w kreacji prasowej – szereg odniesień do weekendowego relaksu. Ogól...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły