Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare wprowadza w Polsce The Loop

Artykuł | 23 lutego 2015 |
189
Mindshare Polska uruchamia The Loop ‒ zespół zaawansowanych narzędzi umożliwiających zarządzanie komunikacją w czasie rzeczywistym w mediach paid, owned i earned. Prace wdrożeniowe już się rozpoczęły. Technologia będzie dostępna dla klientów domu mediowego Mindshare Polska w pierwszej połowie roku. 
Mindshare Polska uruchamia The Loop ‒ zespół zaawansowanych narzędzi umożliwiających zarządzanie komunikacją w czasie rzeczywistym w mediach paid, owned i earned. Prace wdrożeniowe już się rozpoczęły. Technologia będzie dostępna dla klientów domu mediowego Mindshare Polska w pierwszej połowie roku. 

‒ The Loop to zarówno nowa technologia, jak i zupełnie nowa jakość w zarządzaniu komunikacją. Od dawna mówi się o tym, że aby działania marketingowe były skuteczne, klient i wszystkie agencje muszą ze sobą współpracować, na bieżąco wykorzystując dostępne dane. My, jako pierwsi na rynku, tworzymy środowisko dla takiej współpracy. W The Loop będziemy wspólnie analizować spływające informacje i w czasie rzeczywistym podejmować precyzyjne decyzje marketingowe ‒ mówi Adrian Kawecki, Prezes Zarządu, Mindshare Polska.

The Loop to zaawansowane technologicznie centrum dowodzenia działaniami marketingowymi. W specjalnym pomieszczeniu na wielu ekranach monitorowane są dane dotyczące kampanii pochodzące z ponad 100 źródeł. Dane te analizują wspólnie zespoły ze wszystkich podmiotów realizujących wybraną kampanię m.in. agencji kreatywnej, reklamowej, digitalowej, public relations oraz domu mediowego. Zespoły te mogą w czasie rze...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy