Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare wprowadza w Polsce The Loop

Artykuł | 23 lutego 2015 |
66
Mindshare Polska uruchamia The Loop ‒ zespół zaawansowanych narzędzi umożliwiających zarządzanie komunikacją w czasie rzeczywistym w mediach paid, owned i earned. Prace wdrożeniowe już się rozpoczęły. Technologia będzie dostępna dla klientów domu mediowego Mindshare Polska w pierwszej połowie roku. 
Mindshare Polska uruchamia The Loop ‒ zespół zaawansowanych narzędzi umożliwiających zarządzanie komunikacją w czasie rzeczywistym w mediach paid, owned i earned. Prace wdrożeniowe już się rozpoczęły. Technologia będzie dostępna dla klientów domu mediowego Mindshare Polska w pierwszej połowie roku. 

‒ The Loop to zarówno nowa technologia, jak i zupełnie nowa jakość w zarządzaniu komunikacją. Od dawna mówi się o tym, że aby działania marketingowe były skuteczne, klient i wszystkie agencje muszą ze sobą współpracować, na bieżąco wykorzystując dostępne dane. My, jako pierwsi na rynku, tworzymy środowisko dla takiej współpracy. W The Loop będziemy wspólnie analizować spływające informacje i w czasie rzeczywistym podejmować precyzyjne decyzje marketingowe ‒ mówi Adrian Kawecki, Prezes Zarządu, Mindshare Polska.

The Loop to zaawansowane technologicznie centrum dowodzenia działaniami marketingowymi. W specjalnym pomieszczeniu na wielu ekranach monitorowane są dane dotyczące kampanii pochodzące z ponad 100 źródeł. Dane te ana...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy