Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare promuje MEGATURNIEJ Grupy Eurocash

Artykuł | 2 czerwca 2015 |
76
MEGATURNIEJ – największa, ogólnopolska akcja konsumencka wspierająca handel tradycyjny ‒ już trwa. Jest to jednocześnie pierwsza na polskim rynku akcja sprzedażowa umożliwiająca uczestnikom wystąpienie w telewizji. Realizowane przez dom mediowy Mindshare Polska działania reklamowe dla Grupy Eurocash prowadzone są w telewizji, prasie i internecie. Kluczowym elementem kampanii jest teleturniej MISTRZ ZAKUPÓW, który startuje już w najbliższą sobotę na antenie telewizji Polsat.
MEGATURNIEJ – największa, ogólnopolska akcja konsumencka wspierająca handel tradycyjny ‒ już trwa. Jest to jednocześnie pierwsza na polskim rynku akcja sprzedażowa umożliwiająca uczestnikom wystąpienie w telewizji. Realizowane przez dom mediowy Mindshare Polska działania reklamowe dla Grupy Eurocash prowadzone są w telewizji, prasie i internecie. Kluczowym elementem kampanii jest teleturniej MISTRZ ZAKUPÓW, który startuje już w najbliższą sobotę na antenie telewizji Polsat.

W MEGATURNIEJU bierze udział niemal 10 000 sklepów z całej Polski, należących do Grupy Eurocash: abc – Po sąsiedzku!, Delikatesy Centrum, Eurosklep, Gama, Groszek i Lewiatan. Głównymi partnerami akcji są: Nestle Polska, Melvit, Milka i Jacobs. Aby wziąć udział w MEGATURNIEJU wystarczy zrobić zakupy za zaledwie 10 zł, w tym kupić przynajmniej jeden produkt objęty promocją. Klienci mogą zdobyć łącznie ponad 1 400 nagród pieniężnych, ale przede wszystkim mają możliwość wystąpienia w najnowszym teleturnieju telewizji Polsat – MISTRZ ZAKUPÓW. Spot promujący akcję znajduje się pod linkiem: //www.youtube.com/watch?v=KHdG9vq9tnY. 

MISTRZ ZAKUPÓW to pierwszy w Polsce program telewizyjny oparty na idei smart shoppingu. Przed uczestnikami każdego z 12 odcinków postawione zostaną specjalne zadania zakupowe. Pozwolą one wyłonić tytułowego MISTRZA ZAKUPÓW, który otrzyma nagrodę główną w wysokości 250 000 zł. Teleturniej prowadzony przez Piotra Gąsowskiego startuje już 6 czerwca i potrwa do końca sierpnia. Program emitowany...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy