Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare Polska ponownie zaplanuje media dla MetLife

Artykuł | 3 września 2014 |
240
MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji ponownie powierzyło kompleksową obsługę mediową Mindshare Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie, zakup i optymalizację wszystkich mediów dla polskiego oddziału grupy. 
MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji ponownie powierzyło kompleksową obsługę mediową Mindshare Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie, zakup i optymalizację wszystkich mediów dla polskiego oddziału grupy. 

Firma ubezpieczeniowa działająca w Polsce od 1990 r. zdecydowała się na dalszą współpracę z Mindshare Polska, gdyż doceniona została zarówno strategia opracowana przez zespół Mindshare, jak i propozycja kosztowa. Dom mediowy będzie odpowiedzialny za wdrożenie kompleksowych działań we wszystkich mediach, począwszy od kampanii, której start zaplanowany został na jesień br. Za obsługę MetLife odpowiedzialny jest zespół konsultantów pod nadzorem Joanny Pawluk, Director, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska. 

– Przedłużenie współpracy z MetLife to ogromna zasługa całego teamu Mindshare. Doceniona została bowiem zarówno nasza siła negocjacyjna, jak i kompleksowa strategia, której opracowanie nie byłoby możliwe bez wieloletniego doświadczenia i znajomości potrzeb Klienta. Bardzo się cieszę i gratuluję zespołowi tego sukcesu. Kontraktem tym umacniamy jednocześnie naszą pozycję domu me...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy