Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare Polska ponownie zaplanuje media dla MetLife

Artykuł | 3 września 2014 |
77
MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji ponownie powierzyło kompleksową obsługę mediową Mindshare Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie, zakup i optymalizację wszystkich mediów dla polskiego oddziału grupy. 
MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji ponownie powierzyło kompleksową obsługę mediową Mindshare Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie, zakup i optymalizację wszystkich mediów dla polskiego oddziału grupy. 

Firma ubezpieczeniowa działająca w Polsce od 1990 r. zdecydowała się na dalszą współpracę z Mindshare Polska, gdyż doceniona została zarówno strategia opracowana przez zespół Mindshare, jak i propozycja kosztowa. Dom mediowy będzie odpowiedzialny za wdrożenie kompleksowych działań we wszystkich mediach, począwszy od kampanii, której start zaplanowany został na jesień br. Za obsługę MetLife odpowiedzialny jest zespół konsultantów pod nadzorem Joanny Pawluk, Director, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska. 

– Przedłużenie współpracy z MetLife to ogromna zasługa całego teamu Mindshare. Doceniona została bowiem zarówno nasza siła negocjacyjna, jak i kompleksowa strategia, której opracowanie nie byłoby moż...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy