Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare Polska obsłuży budżet mediowy Ubisoft

Artykuł | 7 grudnia 2015 |
182

Grono klientów domu mediowego Mindshare Polska poszerzy się o markę Ubisoft – jednego z wiodących producentów, wydawców i dystrybutorów gier komputerowych na świecie. Od początku 2016 roku Mindshare będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę mediową producenta takich hitów, jak Assassin’s Creed czy Far Cry. Do zadań agencji będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja mediów dla Ubisoft w Polsce. – Nowy rok zapowiada się dla nas niezwykle pracowicie. Ubisoft to kolejny koncern, dla którego rozpoczniemy niebawem działania mediowe. Ogromnie cieszy nas fakt, że w 2016 rok wchodzimy z możliwością obsługi kolejnych ciekawych projektów i dużych budżetów mediowych – komentuje Adrian Kawecki, Prezes Zarządu Mindshare Polska. Dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii produktów Ubisoft w Polsce. Zespół Anny Bieńkowskiej, Director, Client...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy