Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare Polska: nagrody z prędkością światła w nowej kampanii BP

Artykuł | 9 lutego 2015 |
74
Dom mediowy Mindshare Polska realizuje kolejną kampanię reklamową koncernu paliwowego BP. Działania wspierają akcję konsumencką, w ramach której klienci stacji mogą „z prędkością światła” zbierać punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Promocja potrwa ponad miesiąc.
Dom mediowy Mindshare Polska realizuje kolejną kampanię reklamową koncernu paliwowego BP. Działania wspierają akcję konsumencką, w ramach której klienci stacji mogą „z prędkością światła” zbierać punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Promocja potrwa ponad miesiąc.

Najnowsza kampania BP realizowana jest przez Mindshare Polska w kanałach: OOH, radio, online i mobile. Spoty radiowe emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach. W kanale OOH wykorzystywany jest mix formatów m.in. backlighty z efektem day & night. Ponadto, prowadzone są działania online m.in. na największych portalach informacyjnych 
i motoryzacyjnych. Dopełnienie stanowią zaś aktywności w kanale mobile.

Kampania wspiera promocję konsumencką BP, dzięki której klienci s...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy