Wystartowała nowa, globalna kampania amerykańskiego producenta samochodów Ford, angażująca użytkowników platformy Xbox. Na jej potrzeby opracowana została mini-gra EcoBoost, za pośrednictwem której konsumenci mogą zapoznać się z technologiami oferowanymi w samochodach Ford Focus. Akcję realizuje dom mediowy Mindshare.
POLECAMY
Koncern motoryzacyjny Ford od lat z powodzeniem aktywnie komunikuje się z szerokim gronem konsumentów. W rozpoczętej właśnie kampanii wizerunkowej, skierowanej do użytkowników konsoli Xbox, promowane są wybrane technologie zastosowane w samochodach amerykańskiej marki.
Osią działań jest dedykowana kreacja reklamowa umieszczona w prawym dolnym rogu głównego dashboardu platformy Xbox, za pośrednictwem której użytkownicy przenoszeni są do mini-gry EcoBoost.
Osoby podejmujące wyzwanie marki, wcielają się rolę kierowcy samochodu wyścigowego Formuły Ford i otrzymują szansę wirtualnego przetestowania silnika 1.0L ECOBOOST, jednostki, która jako pierwsza w historii zdobyła trzy razy z rzędu tytuł 'Międzynarodowego Silnika Roku”. Po zakończeniu zmagań, gracze mają...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!