Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare Polska: Ford Focus grywalizuje użytkowników Xboxa

Artykuł | 10 lipca 2014 |
77
Wystartowała nowa, globalna kampania amerykańskiego producenta samochodów Ford, angażująca użytkowników platformy Xbox. Na jej potrzeby opracowana została mini-gra EcoBoost, za pośrednictwem której konsumenci mogą zapoznać się z technologiami oferowanymi w samochodach Ford Focus. Akcję realizuje dom mediowy Mindshare.

Wystartowała nowa, globalna kampania amerykańskiego producenta samochodów Ford, angażująca użytkowników platformy Xbox. Na jej potrzeby opracowana została mini-gra EcoBoost, za pośrednictwem której konsumenci mogą zapoznać się z technologiami oferowanymi w samochodach Ford Focus. Akcję realizuje dom mediowy Mindshare.

Koncern motoryzacyjny Ford od lat z powodzeniem aktywnie komunikuje się z szerokim gronem konsumentów. W rozpoczętej właśnie kampanii wizerunkowej, skierowanej do użytkowników konsoli  Xbox, promowane są wybrane technologie zastosowane w samochodach amerykańskiej marki.

Osią działań jest dedykowana kreacja reklamowa umieszczona w prawym dolnym rogu głównego dashboardu platformy Xbox, za pośrednictwem której użytkownicy przenoszeni są do mini-gry EcoBoost.

Osoby podejmujące wyzwanie marki, wcielają się rolę kierowcy samochodu wyścigowego Formuły Ford i otrzymują szansę wirtualnego przet...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy