Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare Polska: Ford Focus grywalizuje użytkowników Xboxa

Artykuł | 10 lipca 2014 |
237
Wystartowała nowa, globalna kampania amerykańskiego producenta samochodów Ford, angażująca użytkowników platformy Xbox. Na jej potrzeby opracowana została mini-gra EcoBoost, za pośrednictwem której konsumenci mogą zapoznać się z technologiami oferowanymi w samochodach Ford Focus. Akcję realizuje dom mediowy Mindshare.

Wystartowała nowa, globalna kampania amerykańskiego producenta samochodów Ford, angażująca użytkowników platformy Xbox. Na jej potrzeby opracowana została mini-gra EcoBoost, za pośrednictwem której konsumenci mogą zapoznać się z technologiami oferowanymi w samochodach Ford Focus. Akcję realizuje dom mediowy Mindshare.

POLECAMY

Koncern motoryzacyjny Ford od lat z powodzeniem aktywnie komunikuje się z szerokim gronem konsumentów. W rozpoczętej właśnie kampanii wizerunkowej, skierowanej do użytkowników konsoli  Xbox, promowane są wybrane technologie zastosowane w samochodach amerykańskiej marki.

Osią działań jest dedykowana kreacja reklamowa umieszczona w prawym dolnym rogu głównego dashboardu platformy Xbox, za pośrednictwem której użytkownicy przenoszeni są do mini-gry EcoBoost.

Osoby podejmujące wyzwanie marki, wcielają się rolę kierowcy samochodu wyścigowego Formuły Ford i otrzymują szansę wirtualnego przetestowania silnika 1.0L ECOBOOST, jednostki, która jako pierwsza w historii zdobyła trzy razy z rzędu tytuł 'Międzynarodowego Silnika Roku”. Po zakończeniu zmagań, gracze mają...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy