Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 roku odpowiadać będzie za kompleksową obsługę mediową Boehringer Ingelheim. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału jednej z 15 największych firm farmaceutycznych na świecie. Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku procesu centralizacji w ramach jednej spółki GroupM.
Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 roku odpowiadać będzie za kompleksową obsługę mediową Boehringer Ingelheim. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału jednej z 15 największych firm farmaceutycznych na świecie. Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku procesu centralizacji w ramach jednej spółki GroupM.
– Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez Mindshare. Fakt, że teraz do tych krajów dołączyła Polska, ogromnie nas cieszy. 2014 rok zamykamy tym samym bardzo dobrym wynikiem. W ciągu ostatnich 12 miesięcy rozszerzyliśmy portfolio Klientów, a także przedłużyliśmy współpracę z firmami, które postawiły na Mindshare w poprzednich latach – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.
W 2015 roku dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii marketera we wszystkich typach mediów, z głównym naciskiem na telewizję oraz inter...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły