Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare Polska dla Boehringer Ingelheim

Artykuł | 23 grudnia 2014 |
177
Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 roku odpowiadać będzie za kompleksową obsługę mediową Boehringer Ingelheim. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału jednej z 15 największych firm farmaceutycznych na świecie. Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku procesu centralizacji w ramach jednej spółki GroupM.
Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 roku odpowiadać będzie za kompleksową obsługę mediową Boehringer Ingelheim. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału jednej z 15 największych firm farmaceutycznych na świecie. Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku procesu centralizacji w ramach jednej spółki GroupM.

– Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez Mindshare. Fakt, że teraz do tych krajów dołączyła Polska, ogromnie nas cieszy. 2014 rok zamykamy tym samym bardzo dobrym wynikiem. W ciągu ostatnich 12 miesięcy rozszerzyliśmy portfolio Klientów, a także przedłużyliśmy współpracę z firmami, które postawiły na Mindshare w poprzednich latach – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.

W 2015 roku dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii marketera we wszystkich typach mediów, z głównym naciskiem na telewizję oraz inter...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy