Mindshare: polscy internauci kupują online średnio raz w miesiącu lub rzadziej [badanie]

Aktualności
Polscy internauci kupują online średnio raz w miesiącu lub rzadziej, przy czym najczęściej na portalach aukcyjnych. W internecie nadal zdecydowanie chętniej kupimy odzież niż np. produkty spożywcze. Dlaczego decydujemy się na zakupy w internecie, jak przebiega proces decyzyjny i z jakich urządzeń korzystamy podczas transakcji ‒ m.in. na te pytania odpowiada dom mediowy Mindshare Polska w badaniu internautów „Zakupy w internecie”.
Polscy internauci kupują online średnio raz w miesiącu lub rzadziej, przy czym najczęściej na portalach aukcyjnych. W internecie nadal zdecydowanie chętniej kupimy odzież niż np. produkty spożywcze. Dlaczego decydujemy się na zakupy w internecie, jak przebiega proces decyzyjny i z jakich urządzeń korzystamy podczas transakcji ‒ m.in. na te pytania odpowiada dom mediowy Mindshare Polska w badaniu internautów „Zakupy w internecie”.
 
Osoby robiące zakupy online korzystają z tej formy średnio raz w miesiącu, najchętniej wybierając aukcje internetowe – korzystanie z nich deklarowało aż 92% res...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy