Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mindshare obronił budżet mediowy Grupy Maspex Wadowice

Artykuł | 14 stycznia 2016 |
198
Mindshare Polska będzie nadal odpowiedzialny za planowanie mediów dla Grupy Maspex Wadowice. W wyniku kilkuetapowego przeglądu ofert, dom mediowy obronił budżet jednego z wiodących podmiotów na rynku FMCG. Do zadań zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów dla wszystkich marek Grupy Maspex Wadowice.

Mindshare Polska będzie nadal odpowiedzialny za planowanie mediów dla Grupy Maspex Wadowice. W wyniku kilkuetapowego przeglądu ofert, dom mediowy obronił budżet jednego z wiodących podmiotów na rynku FMCG. Do zadań zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów dla wszystkich marek Grupy Maspex Wadowice.

POLECAMY

– Jedna z największych firm branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej ponownie powierzyła nam swój budżet mediowy. Ogromnie się cieszę, że nowy rok rozpoczynamy tak mocnym akcentem. Gratuluję zespołowi Mindshare Polska, bo to dzięki ich doświadczeniu, kompetencjom oraz poprzednim udanym realizacjom, Klient po raz kolejny nam zaufał i zdecydował się kontynuować współpracę z Mindshare – komentu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy