Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

15 grudnia 2017

Mindshare domem mediowym T-Mobile w Polsce

223
Z początkiem stycznia 2018 roku budżet mediowy T-Mobile w Polsce (Deutsche Telekom) zostaje przeniesiony do domu mediowego Mindshare. Nowy, globalny partner mediowy telekomu – sieć GroupM – została wyłoniona w drodze paneuropejskiego przetargu. Na rynku polskim do obsługi mediowej marketera wybrany został dom mediowy Mindshare Polska.

Deutsche Telekom rozstrzygnął tym samym kilkuetapowy proces wyboru partnera mediowego, decydując się na zmianę dotychczasowego partnera.Zadania domu mediowego Mindshare będą koncentrowały się na planowaniu i zakupie wszystkich typów mediów dla działań reklamowych marketera w Polsce. Strategia mediowa operatora będzie opracowywana przez Deutsche Telekom zgodnie z wprowadzonymi jesienią br. zmianami zasad współpracy z domami mediowymi w Europie.

POLECAMY

– Rozpoczynając współpracę z jednym z największych globalnych telekomów, wkraczamy w 2018 rok dumni z kolejnego sukcesu agencji i bardzo zmo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy