Miłość zwyciężyła na YouTube
W lutym
polscy internauci dali się ponieść atmosferze Walentynek i najchętniej
oglądali reklamę Coca-Coli, Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z
Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling z
Maffashion i Czarkiem Jóźwikiem w rolach głównych. Dzięki wideo poznajemy
historię miłości blogerki i YouTubera, która rodzi się od pierwszego
spojrzenia. Drugie miejsce zajął film marki Samsung, STUDIO KONESERA odc. 1: Grzegorz Krychowiak. W reklamie możemy zobaczyć, jak Grzegorz
Krychowiak w języku francuskim komentuje możliwości telewizora, na którym
świetnie ogląda się wideo zamieszczone na YouTube. Podium zamykają bohaterowie
programu „Złomowisko” z Discovery Channel Polska w filmie Walentynki w Złomowisku PL.
W lutym
polscy internauci dali się ponieść atmosferze Walentynek i najchętniej
oglądali reklamę Coca-Coli, Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z
Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling z
Maffashion i Czarkiem Jóźwikiem w ro...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!